rubbels94 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei! Jeg liker kirurgi og legespill, og de beste jeg har funnet er "life and Death" og "Life and Death 2 - The Brain". De har jeg både funnet og lastet ned, fungerer bra. Men jeg har funnet enda et spill jeg har lyst på, men det finner jeg ikke Så jeg lurte på om noen kan hjelpe meg med å finne det ;P Det heter "Virtual Surgeon: Open Heart", ganske gammelt det også. Link til infoen: http://www.mobygames.com/game/virtual-surgeon-open-heart Tar gjerne imot andre spill anbefalinger innen samme sjanger: lege,medisin,kirurgi mvh rubbels94 Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Virtual Surgeon: Open Heart finnes på torrentfunk med 2 seeders. Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Virtual Surgeon: Open Heart finnes på torrentfunk med 2 seeders. den er grei! takk, skal sjekke den ut Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 ahh, savner denne type spill. Det er vell ikke kommet noen nye i det siste? sånn bortsett fra det teite wii spillet. Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 ahh, savner denne type spill. Det er vell ikke kommet noen nye i det siste? sånn bortsett fra det teite wii spillet. Nope, men liste over alle kjente finnes her: http://www.mobygames.com/game-group/medical-simulations men må si at life and death slår det meste Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Har nå greid å få tak i spillet, man da dukker selfølgelig denne feilmeldingen opp når jeg skal innstallere det :S feilmeldingen følger som vedlegg! Noen som har en løsning? Mvh rubbels94 Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har nå greid å få tak i spillet, man da dukker selfølgelig denne feilmeldingen opp når jeg skal innstallere det :S feilmeldingen følger som vedlegg! Noen som har en løsning? Mvh rubbels94 err... du har 64 bit windows? Da må du nok kjøre dette spillet gjennom 32-bit emulert windows maskin, VMware for eksempel. Application Compatibility: Windows Vista 64-Bit Så, skaff deg VMware, installer windows xp ellerno' på den virituelle maskinen og du er i boks. Kan også hende at det lar seg gjøre å bare installere på en 32-bit maskin, og deretter kopiere spill-mappa til 64-bit maskinen, det er 32-bit installeringsprogrammer som er værst, mange 32-bit programmer kjører fint i windows 64. Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Har nå greid å få tak i spillet, man da dukker selfølgelig denne feilmeldingen opp når jeg skal innstallere det :S feilmeldingen følger som vedlegg! Noen som har en løsning? Mvh rubbels94 err... du har 64 bit windows? Da må du nok kjøre dette spillet gjennom 32-bit emulert windows maskin, VMware for eksempel. Application Compatibility: Windows Vista 64-Bit Så, skaff deg VMware, installer windows xp ellerno' på den virituelle maskinen og du er i boks. Kan også hende at det lar seg gjøre å bare installere på en 32-bit maskin, og deretter kopiere spill-mappa til 64-bit maskinen, det er 32-bit installeringsprogrammer som er værst, mange 32-bit programmer kjører fint i windows 64. Jeg har windows 7, 64bit... Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Fikk løst problemet, lastet ned virtuell windows XP Så hvis noen andre skulle ha samme problem i windows 7 64bit, så værsågod: http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå