Gå til innhold

Hva er de tilleggs programmene i KaZaa godt for?

Anbefalte innlegg

Jeg leste artikkelen om den nye versjonen av KaZaa og ble litt nysgjerrig på dette med å blokkere IP adresser som er kjent for å tilhøre RIAA o.l.

Så jeg lastet ned den nye versjonen og sitter her og skal installere det, men så ser jeg over de forskjellige komponentene som man kan velge å installere eller ikke installere.

Blant disse er;

KL Extensions

K-Sig

K-Dat

AVI Preview

Speed Up 

KaZuperNodes

AVI Preview og Speed Up er forsåvidt greit, men hva er alt det andre?

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først må jeg si KAZZA er no møkka greier! :grumpy:

men da jeg brukte KAZZA lite. noe av det samme bare uten spam og dritt som den orginale KAZZA har. hadde også de greiene.

jeg lurte også på det samme.... så måtte jeg bare finne ut av det!

en venn av meg sa at det bare var SPAM og at det er extra som laster ned ting du ikke vil ha. EX stygge bilder. (kan jo ikke si alt heller da )

i mitt tilfelle så la jeg inn et program som heter "search and destroy" som finner alt som har tilgang til nette og som ikke har noe der å gjøre.

det var mye dritt på pc'n.

hvis du ikke bryr deg om at XXX blir lasta ned i bakgrunn bare IGNORER DENNE!

hvis du finner ut at de faktis kan brukes til noe, SI fra i dette forumet da :wink:

PS. de kan sikkert brukes til noe :shrug:

Lenke til kommentar
Først må jeg si KAZZA er no møkka greier!  :grumpy:  

men da jeg brukte KAZZA lite. noe av det samme bare uten spam og dritt som den orginale KAZZA har. hadde også de greiene.

Kazaa Lite har bare dummy-spyware, ikke noe farlig altså. Og nei, jeg tror nok ikke Kazaa laster ned stygge bilder automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...