Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Arbeidsbil / Privatbil

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg er på utkikk etter en arbeidsbil som også kan brukes som privatbil(Altså en pålitlig bil som ikke nødvendigvis ser helt shabby ut).

Jeg er murer så det er et absolutt must med litt bagasjeplass til

bøtter/utstyr/flis/sementsekker/lecablokker osv.

Jeg kunne tenke meg en bil med:

- 4-6 seter

- God bagasjeplass

- Avgiftsklasse: Personbil ( Har ikke råd til (lett-)lastebil lappen ennå=/ )

- Helst ingenting eldre enn 1998

- Har et budsjett på rundt 60-70.000 til nød 80k...er ikke redd for å gå lavere =)

Har forøvrig sett på Ford Explorer, Subaru Forester(virker som habile privat/arbeidsbiler), Land Rover Freelander(bruktbilen fra helvete i følge <<Broom>>) samme med, Kia Sportage og Mercedes Vito.

Sjefen har hatt en VW Transporter TDI - 6 seter, som i grunn var helt perfekt, men solgte den til fordel for en Ford Excursion(lett lastebil).

Er takknemmelig for alle svar/forslag !

Mvh Muræ'rn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Forundrer meg at du snakker om god bagasjeplass og blander samtidig små suver og kassebiler.

Hva er "god bagasjeplass" for deg?

Ellers er SirAmps alternativer, gode alternativer.

Husk på at 10 år gamle varebiler, kan du avgiftsfritt sette inn resten av setene.

Lenke til kommentar

Forundrer meg at du snakker om god bagasjeplass og blander samtidig små suver og kassebiler.

Hva er "god bagasjeplass" for deg?

Ellers er SirAmps alternativer, gode alternativer.

Husk på at 10 år gamle varebiler, kan du avgiftsfritt sette inn resten av setene.

Når man snakker om god eller dårlig bagasjeplass er det altid i forhold til bilens generelle størrelse. Jeg er fult underforstått med at, jo mindre bil jeg velger, jo mindre plass er det da også i den. I beskrivelsen står det diverse materialer/utstyr som jeg må ha med i bilen fra tid til annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...