Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] raske tips til søvn?

Gnurk!

Anbefalte innlegg

vel 2 netter uten søvn nå.... (bare så på tiden jeg poster på) natta før i natt sov jeg også 0timer, måtte legge meg og sove 2 timer på dagen tho, men føler at det ikke er nok :\

normalt sett fungerer jeg best med 9, værtfall MINST 8 timers søvn døgnli

jeg føler jeg har prøvd alt... snudd puta... bytta side jeg sover i senga... vinduer oppe.. vinduer lukket... ingenting hjelper jeg er trøyt men sovner ikke :\

noen som har opplevd dette før?

skoledagen senere i dag blir et helvete -_-

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste som funker for at jeg skal få sove er å ha på en tegneserie når jeg legger meg, da i form av South Park, American dad, Family guy, Futurama o.l

Uten en episode eller to av noe er det ikke sjans at jeg får sove, dårlig vane egentlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

vel, litt morsomt egentlig, jeg sovnet rett etter å ha lagd denne posten, våknet just nå, 11timers søvn og jeg er oppe og går igjen :)

tror egentlig jeg var i litt sutrete humør da jeg lagde posten, ser ikke va som kunne ha blitt hjulpet her, sorry for unødvendig post, jeg er bare veldig glad for at jeg fungerer nå :D nå skal jeg rydde i heimen

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...