Gnurk! Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 vel 2 netter uten søvn nå.... (bare så på tiden jeg poster på) natta før i natt sov jeg også 0timer, måtte legge meg og sove 2 timer på dagen tho, men føler at det ikke er nok :\ normalt sett fungerer jeg best med 9, værtfall MINST 8 timers søvn døgnli jeg føler jeg har prøvd alt... snudd puta... bytta side jeg sover i senga... vinduer oppe.. vinduer lukket... ingenting hjelper jeg er trøyt men sovner ikke :\ noen som har opplevd dette før? skoledagen senere i dag blir et helvete -_- 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Eneste som funker for at jeg skal få sove er å ha på en tegneserie når jeg legger meg, da i form av South Park, American dad, Family guy, Futurama o.l Uten en episode eller to av noe er det ikke sjans at jeg får sove, dårlig vane egentlig. 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 vel, litt morsomt egentlig, jeg sovnet rett etter å ha lagd denne posten, våknet just nå, 11timers søvn og jeg er oppe og går igjen tror egentlig jeg var i litt sutrete humør da jeg lagde posten, ser ikke va som kunne ha blitt hjulpet her, sorry for unødvendig post, jeg er bare veldig glad for at jeg fungerer nå nå skal jeg rydde i heimen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå