TettSpaden Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hallo Jeg har plextor 2410a som jeg har montert inn i en pentium 300mhz, installerte programmet som fulgte med som heter plextools, så vidt jeg kan forstår er det kun ett program til å brenne audio cd'r. Så jeg tenkte jeg skulle laste ned nero for å brenne data cd'r, nero sier bare at "plextor 2410a is not a suported drive", så jeg lasta ned den nyeste versionen av easy cd creator, men fikk akkurat samme beskjeden der. jeg har fått brent en audio cd som jeg da brente i plextools, det gikk helt fint. noen som vet hva som gjør at hverken nero eller easy cd ikke funker eller hvorfor jeg får meldinga om at brennern "is not supported" ? Håper på Hjelp Tom Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Min 2410A fungerer helt fint i Nero! prøv med nyeste versjon osv. osv. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 har du plextools installert? kan det være at den får noen konflikter med nero mon tro? jeg prøvde den nyeste versjonen av nero og easy cd creator.. men det fungerer fortsatt ikke Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Ingen som kan hjelpe? noen innstillinger eller no som kan forårsake dette? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Har samme plex som deg. Bruker siste versjon an NERO uten problem. Har ikke plextools installert. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 ehh øhhh Nå spør jeg dumt men har du innstallert ASPI ? (hvis du kjører win2k eller XP ) ellers så kan jeg ikke hjelpe ... kjører kun NERO her på xp og har ingen probs ... men så har jeg ikke plextor brenner heller da Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 aspi? er ikke det kun for scsi eller? er litt grønn så jeg bare spør Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Plextools har jeg hatt trøbbel med, det gjorde at cd rom'ene mine ikke registrerte at det var cd i dem. Fjernet Plextool og alt ble bra. Lenke til kommentar
Gjest member-1768784 Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 bruk winoncd 3.8 power edition!!! Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg har også den brenneren, og min virker i Easy CD Creator 5 Platinum og den nyeste Nero her ikke instalert plextools Lenke til kommentar
Superbrain Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Avinstaller Plextools. Dette løser nok alle dine problemer. "Alle" jeg kjenner med Plextor har problemer med Plextools. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå