Lmthaman Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 The Daily Blink - We Finished the Guild FinderThe Daily Blink has a very nice suggestion for Blizzard's guild finder tool in Patch 4.1 ... mmo champ captain obvious, oh yeah Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Begynner å bli ganske old den der. Lenke til kommentar
Arin Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Lame -.- lol... Men seriøst da, Guildfinder kan være en god ting hvis den er brukt skikkelig. Den bør egentlig bare ha hvilken type guild det er, hvor ofte man gjør den man gjør, hvilke class man søker etter, og eventuelt spec. That is all. Troll: defeated. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Har aldri skjønt meg på dette med "GM's girlfriend". Er det virkelig noen guilds som faktisk er sånn? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Ja, det er en fordel å være venn med GM hvis du vil ha loot. Lmthaman, Den har sikkert blitt postet av flere wow-sider også. Endret 3. april 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mystisk, har ikke vært sånn i de guildsene jeg har raidet i. Men så var jo jeg alltid top DPS eller evt top DK dps så de måtte vel gi meg loot uanz? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Mystisk, har ikke vært sånn i de guildsene jeg har raidet i. Men så var jo jeg alltid top DPS eller evt top DK dps så de måtte vel gi meg loot uanz? Det er og en fordel å være mer aktiv og mer online. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Guilden jeg var i ble det masse drama pga nettopp det. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er nok ikke supervanlig men er nok en del tilfeller, har selv vært i en guild i et år hvor kona til GMen (hub var en helt OK spiller) fikk en hel del fordeler mtp. loot council og det å få spots overalt. Er bare sånn mennesker er, få som klarer å være så objektive som de prøver å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå