Gå til innhold

Mest stabile leverandør i Oslo sentrum? Gir opp GET

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt Get bredbånd i 2-3 år, og ustabilt det meste av tiden det siste året, er jeg lei.

Lurer derfor på om noen har tips til den mest stabile bredbåndleverandøren i Oslo sentrum? Lurer på NextGenTel 20/1. Hadde NextGenTel for en 4-5 år siden, og var veldig fornøyd da. Er de fortsatt like stabile?

Get leverer akkurat nå 10% av lovet hastighet, jeg detter ut minst en gang om dagen, og de har 4 åpne saker under "driftsstatus" i mitt område (noen fra flere måneder tilbake) som de ikke gjør noe med. Ping er bra for tiden da, men har opplevd alt fra Grade A (best) til F (dårligst) på Pingtest.net. Så nå ryker de snart...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes mange leverandører der ute.

Anbefaler selvfølgelig VDSL om du har mulighet for det.

Powertech, Nextgentel og Telenor er vel de som leverer dette i Oslo nå om dagen.

Om du skal ha TV også så er det vel Nextgentel som har dette i dag, Telenor skal vel komme med dette i løpet av året.

Lenke til kommentar

Finnes mange leverandører der ute.

Anbefaler selvfølgelig VDSL om du har mulighet for det.

Powertech, Nextgentel og Telenor er vel de som leverer dette i Oslo nå om dagen.

Om du skal ha TV også så er det vel Nextgentel som har dette i dag, Telenor skal vel komme med dette i løpet av året.

Bestilte 25/5 VDSL fra Telenor i går kveld. Blir ganske billig da jeg får rabatt gjennom OBOS.

TV gjennom GET fungerer helt fint, og akkurat på det har jeg god pris gjennom sameiet. Så har ikke behov for TV over samme linje.

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...