Gå til innhold

BK, " Svingen"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del liker det første best. Det er litt lite plass nede og til høyre, men synes kurven på veien skaper mye større spenning. Har sikkert med at "bunnpunktet" av kurven ligger mot nedre høyre hjørne, mens på det andre så et det nærmere midten.

 

Flott himmel på begge :)

Lenke til kommentar

Off topic, men e det på Andøya?

 

Spennende, hvor trodde du det var? Klæva?

 

Anyways, syns komposisjonen er fin, liker utsnittet.

Liker derimot ikke at det er så voldsomt fargesprakende og "kitsch"-aktig i sin form.

Mange gjør det, men jeg er altså ikke èn av dem. Jeg syns derfor den andre versjonen er best.

Men ikke særlig mer reelt i sitt uttrykk. Det blir på en måte "virkeligheten +"...

 

Man ser overgangen havet at det er kunstig/HDR/overdreven claritybruk ved at det blir en mørk kant i havet.

Samtidig ser det for meg ut som det er lettet litt veeel mye på fill light, ved at så alt for mye er lyst eksponert. Det blir bare litt "feil".

 

Men det er langt fra dårlig og godt over nivået på veeeeeldig mange.

Ganske bra jobbet :thumbup:

 

Edit; redigerte en noe spesiell dobbeltposting.

Endret av Larsenio
Lenke til kommentar

Off topic, men e det på Andøya?

 

Spennende, hvor trodde du det var? Klæva?

 

 

Har ikke peiling ka det heter der, men på vestsiden. Ikke så langt fra den rakettstasjonen.

Var på "sightseeing" der i mars i fjor og var en sving der som lignet sånn. Eller kanskje eg husker helt feil. :p

Lenke til kommentar

Off topic, men e det på Andøya?

 

Spennende, hvor trodde du det var? Klæva?

 

 

Har ikke peiling ka det heter der, men på vestsiden. Ikke så langt fra den rakettstasjonen.

Var på "sightseeing" der i mars i fjor og var en sving der som lignet sånn. Eller kanskje eg husker helt feil. :p

 

Du har nok helt rett, det er et område som ligner på dette bildet, rett ved Andøya Rakettskytefelt :) Kleiva/klæva.

Men jeg lurte på hvor du mente, fordi det er et område til som også kan ligne på dette bildet, lengre sør på øya :roll:

Lenke til kommentar

Takk for seriøs og ærlig kommentar Larsenio! ang. bildestilen med kraftige kontraster og farger er dette noe som er litt "min stil". De fleste bilder eg tar har denne "stilen". som du sier noen liker det og noen ikke, men eg liker bilder med et kraftig uttrykk.(og eg får mange positive tilbakemeldinger fra folk som liker stilen min. Det viktige må vel være at det er en plan bak bildene man tar og ikke bare "knipsing" som mange driver med :=) Til slutt en gang til takk for bra kommentar, jeg vil nok fortsette i samme stil... smaken er som baken: Delt på midten :=) :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...