Grandestar Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei! Jeg har en Compaq Mini 730EO som jeg kjøpte for omtrent 2 år siden. Jeg vil nå gjerne formatere pcen noe som fører med seg diverse problemer. Fulgte ikke med noen XP cd. Så hvordan får jeg dette til da? Har en ekstern cdrom, men hjelper jo lite uten cden. Er det lov å laste ned XP når man har lovlig Windows nøkkel ? Den står jo under pcen.. thnx Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Trykk F9 under oppstart. Da skal den gjenopprette mener jeg. Lenke til kommentar
Grandestar Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 funket ikke det. kommer bare inn på boot menyen da. og der er det jo bare et valg:/ så da starter pcen opp vanlig. Lenke til kommentar
Grandestar Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 nope, kommer inn der du kan velge safe mode Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er tydeligvis ingen recovery partisjon på denne. Ifølge det intrawebzen forteller meg skulle det ha fulgt med en recovery plate. Men ja, så lenge du har nøkkel er det ett fett hvilken plate du bruker. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Inne i windows, er det et recovery program der når du ser på start menyen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå