Mr. President™ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei. Jeg trenger et nytt sånt MicroSD 8GB til HTC Desire HD. Det er et slikt man får med mobilen. Noen som vet om butikker (helst) som selger det billig? sånn cirka 200-300. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Den billigste jeg fant er nede på Amentio Datakjeden på Stortinget. Koster 104kr tror jeg. Hmm synes det er billig nok. Bare 20 30-min t-bane ned dit Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg lurer på om hastighetsklasse 4 er raskere enn hastighetsklasse 2? Da tenker jeg på disse MicroSD-ene: SanDisk microSDHC Class 4 8GB SanDisk microSDHC 8GB SanDisk Mobile Ultra microSDHC 8GB Hvilke av disse er best? Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Slenger meg på her. Uten at jeg aner hva som har skjedd så døde MicroSD 8GB`n min som fulgte med telefonen. Litt surt da jeg hadde en del bilder lagret på det, men ikke noe veldig kritisk heldigvis. Har prøvd å lese litt rundt uten at jeg har funnet noe svar på hva problemet. Leser at noen har problemer med minnekortene sine etter den siste programvare oppdateringen? Uansett så sjekka jeg minnekortet på dama sin Galaxy S. Men det registreres ikke at det er isatt noe kort. Har vel krav på et nytt gratis kort fra HTC vil jeg tro? Men gidder nok ikke vente da slike saker stort sett tar evigheter. Trenger et nytt asap. Holder til i trondheims-området. Noen tips? Endret 30. mars 2011 av Terjee87 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg vil kjøpe den raskeste av disse. Den butikken som selger billigst ligger nede på nationalteateret tror jeg. Bare noen minutter med t-banen Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Class 4 skal være raskere enn class 2. # Class 2, 2 MB/s, # Class 4, 4 MB/s. # Class 6, 6 MB/s. # Class 10, 10 MB/s. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Class 4 skal være raskere enn class 2. # Class 2, 2 MB/s, # Class 4, 4 MB/s. # Class 6, 6 MB/s. # Class 10, 10 MB/s. Hvordan kan det være slik? Det står at SanDisk Mobile MicroSDHC 8GB er hastighetsklasse 4 og har en lese-/skrivehastighet på 10mb/s, og skrivehastighet på 9mb/S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå