thename2002 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Filen som skal fra .txt file til html/css (eller det er ikke .txt men .properties tror jeg) Den ser slik ut: 1Spillerens_navn-mlvl=0 "Mining lvl" 1Spillerens_navn-wlvl=0 "Wood lvl" 1Spillerens_navn-flvl=0 "farming lvl" 2Spillerens_navn-mlvl=0 "Mining lvl" 2Spillerens_navn-wlvl=0 "Wood lvl" 2Spillerens_navn-flvl=0 "farming lvl" ....osv.... Det skal soteres i 3 ulike kategorier Eksempel her: HER! Noen som hvet åssen jeg kan "sortere" dem i kategorier eller "ranks" så de sier? Foresten trenger det til en minecraft server hvis noen lurte topica-rp.com Edit: "wood" og alle de der er bare en forklaring på hva det betyr Endret 29. mars 2011 av thename2002 Lenke til kommentar
agrimsrud Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Filendelsen (.txt, .properties osv) er irrelevant så lenge innholdet er lesbart... Det greieste er nok å bruke PHP for å lese innholdet i filen og skrive om dette til HTML. Fant bl.a. denne ved å google "php parse from txt". Lenke til kommentar
thename2002 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 takk skal du ha:D funker lesing av .txt filer fra website til en annen ftp server også? Lenke til kommentar
agrimsrud Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Så lenge du kan lese filen i nettleseren skal det (i de aller fleste tilfeller) være mulig å lese den via PHP fra en annen server også, ja. Men du bør nok innhente tillatelse om du tenker å laste inn mye data fra andres servere Lenke til kommentar
thename2002 Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Hvordan kan jeg koble .php fila opp til en "server" som ikke er på samme ip, går det an og bruke ftp eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå