Romis Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Satt opp en liste for moro skyld, hva tror dere ytelsen i 5760x1080 4AA ville vært? CPU'en ville blitt klokket til 4,4ghz ved hjelp av Noctua NH-D14. Harddisk fra før av: 1,5TB Cavier Green, 1TB WD Ekstern HDD. Edit: Se vedlegg for liste. Endret 29. mars 2011 av Romis Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) "Handlevognen er tom" Uansett: Overklokking av CPU på den oppløsningen har fint lite å si: Phenom II X6 Clock scaling tri-SLI 570 Stort sett vil du ha mer utbytte av å overklokke GPU, men jeg vet nå ikke hva du har valgt der. Personlig hadde jeg gått for 3x HD 6970 fordi VRAM er viktig på disse oppløsningene med AA EDIT: du burde i det minste gå for P8P67 Pro for å overklokke, jeg hadde personlig gått for Maximus IV Extreme eller et annet kort med NF200 på når du bruker så mye penger på alt annet. Corsair Nova series er utdatert for lengst. Den er over et år gammel! Vertex 3 eller C300 er tingen for deg og denne prisklassen Endret 29. mars 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Ny liste. Kommer forresten til å kjøre c300 i Raid 0. Edit: man må vel ikke ha PCI raid kort for kun to SSD'er til Raid 0, eller har jeg missforstått? Endret 29. mars 2011 av Romis Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Raid 0, ja. Blander de to hele tiden. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 JEg har også hørt noe om at en mini-DP til DVI-adapter har noe latency, du burde kanskje sjekke dette før du kjøper. Alternativet er en forgrener og tre mini-DP til DVI Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Bump. Trenger jeg 3 displayport-dvi utganger for å få eyefinity, eller kun en? Trenger jeg et PCI raid kort for å kjøre 2x SSD'er i Raid 1? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Du trenger 1 Aktivt Dp to Dvi/Vga Adapter, ikke et vanlig ett. slik som du har linket til over. Nei man trenger ikke et pci raid kort for og kjøre 2 x SSD i raid o* *Regner med at det er 0 du mener. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 det blir bedre med et dedikert kort, dette vil du ikke merke uansett med mindre du tar tida på photoshop-start Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå