lars1 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hvordan får jg telefonen til å funkere normalt etter denne meldingen..?? jg skrur på telefonen, taster pin kode, deretter kommer denne meldingen opp.. Hjelpe meg ? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 funket den før? hørt om flere som har fått samme mld men da var simkortet nytt (aldri brukt), og ikke aktivert enda.. Lenke til kommentar
lars1 Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Sim kortet funker på andre tlf men ikke på denne... ingen sim kort som funker i det hele tatt igrunn... men den finner netcom, og alt er bare bra helt til denne meldinga dukker opp og dekninga forsvinner.. er det ikke mulig å få en "lås-opp-min-telefon-kode" sa ? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Vel, det kan være sim sperre. På siemens telefoner har jeg sett den meldingen, da var den sperret mot Telenor. På nokia kan det være en software feil for den saks skyld Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 vis telefonen er låst vil du ikke få den meldingen der.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 var noe rundt det vi fikk på S35 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå