Skjeggape Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Emnetittel er vel selvforklarende.. men opprettet denne tråden for å få litt tips og inspirasjoner til årets. 1. april, da jeg ikke kunne finne noen liknende tråd fra før av.. Edit: Tenkte i første omgang på morsomheter som er "safe-for-work" og uten alt for mye oppryddning i ettertid :-) Endret 29. mars 2011 av HansEr Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Hehe jeg husker hvertfall en som jeg gikk rett på (Dette var på skolen da) Det var naturfag læreren vår som uten beskjed kom med en prøve på 20 sider og spurte om vi hadde øvd til prøven osv. Han delte ut til alle og sa att vi ikke skule åpne før vi sa ifra. Jeg satt nærmest og ba til gud xD så når han sa vi skulle åpne var det bare tomme ark inni, og på det siste sto det Aprilsnarr!!!!!!! Aldri vært så gla før egentlig Endret 30. mars 2011 av DanielVL 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Aprilsnarr, i et ord, sammensatt av April og narr. snarr er ikke et ord. Narr/Å narre=Å lure/spøke med Så vet du det DanielVL. Her er en linktil en side med practical jokes, kanskje du finner noe artig der. Oppfordrer alle til å følge med på TV, det pleier å gå en heller god aprilsnarr hvert år. Stjernekraft anyone? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Oppfordrer alle til å følge med på TV, det pleier å gå en heller god aprilsnarr hvert år. Stjernekraft anyone? Flyvende pingviner og spagetti som vokser på trær fra BBC, gleder meg allerede 1 Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hehe jeg husker hvertfall en som jeg gikk rett på (Dette var på skolen da) Det var naturfag læreren vår som uten beskjed kom med en prøve på 20 sider og spurte om vi hadde øvd til prøven osv. Han delte ut til alle og sa att vi ikke skule åpne før vi sa ifra. Jeg satt nærmest og ba til gud xD så når han sa vi skulle åpne var det bare tomme ark inni, og på det siste sto det Aprilsnarr!!!!!!! Aldri vært så gla før egentlig Jeg og klassen har også blitt lurt av en lærer en gang. Vi hadde en engelsklekse vi egentlig skulle ha gjort, men jeg og omtrent igen andre hadde gjort den. Så hun sa at alle vi som ikke hadde gjort det ble satt ned i ordenskarakter. Fikk litt panikk da. Ble lettet da det var aprilsnarr! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Noen som vet om en god aprilsnarr man kan lure lærere med? Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 http://www.aprilfools.com/safe-pranks.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå