Dennis9 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe nettverks adapter til ps2 fat billig? Det bør helst være i Norge, men tar imot alle tips. Takker for svar Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Tror ikke dette selges i norge lenger. Tror jeg har en liggendes ett sted. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Disse adapterne går for 70 spenn (innkludert frakt) og oppover på eBay: playstation 2 network adapter Anbefaler at du kjøper der, eller på en random bruktbutikk for dataspill. Lenke til kommentar
Dennis9 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Er ikke en stor fan av ebay, så det er bare å komme med flere tips hvis noen har noen andre ideer om hvor den kan kjøpes. Lenke til kommentar
Dennis9 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Er lenge siden jeg startet denne tråden nå, men hvis noen lurte så kjøpte jeg nettop en fra denne siden: http://www.jjgames.com/product/1365/network-adaptor-playstation-2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå