Johnblea Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei, Har alltid hatt lyst på å ta en tattovering, men det er en ting jeg alltid har lurt på. Jeg er 16 år, og det jeg lurer på er om hvis du som ung tar tattovering om den vil bli øddelagt av at musklene vokser. Jeg tenker på at hvis du trener og musklene vokser vil ikke tattovering bli strekkt ut ? Hvis dere har noen andre tips om prolbemer/bivirkninger som kan oppståd, ville jeg vært meget takknemelig hvis dere hadde skrevet det. MVH: Mathias Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Vel, som du sier, huden din blir jo strekt ut om du får større muskler og trener, så ja, den vil nok bli strekt ut. Eller tar jeg helt totalt feil her? Lenke til kommentar
Snora Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ei tatovering ligger i huden, så når den blir strukket (av f.eks. vekst), strekkes også tatoveringa, så ^Diskutant har rett der. Jeg vet ikke hva som skjer med tatoveringa når huden "skrumper" igjen, men har sett endel strekte tatoveringer - de var ikke så vakre at det gjorde noe, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det er ein myte at trening og auking av muskelvolum øydelegger tatoveringar. Den vil følgje med huden som blir strekt, men alt til sin grad. Snakkar me store forandringar vil det gi et lite utslag, og om det gjør det så vil løysinga vere å farge opp på nytt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå