Rekeomelett Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) - Endret 2. april 2011 av Rekeomelett Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg synes du skal droppe å snakke med henne på facebook og bare invitere henne ut og bli bedre kjent over en kopp kaffe. 3 Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) - Endret 2. april 2011 av Rekeomelett Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Du kan muligens prate litt mer med henne på Facebook, men det er sikkert ikke nødvendig siden denne jenta høres interessert ut. En kopp kaffe på en café eller kanskje en filmdate (mulig at dette blir litt tidlig?). Dating har aldri vært helt min greie så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram. Går det fint å spør hun med på facebook eller? Etter min mening; ja, spør i vei. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Vær mann, finn et konkret tidspunkt med noe konkret å gjøre og si at "vi møtes der og der - sounds good?". Har du telefonnummeret hennes? Jeg kan nesten garantere deg 100 % at hun vil være med (utifra teksten din). Hun tar liksom ikke noe valg, du bestemmer ditt og du bestemmer datt, eneste hun behøver å gjøre er å være med. Garantert bænkers det der. Du kan muligens prate litt mer med henne på Facebook, men det er sikkert ikke nødvendig siden denne jenta høres interessert ut. En kopp kaffe på en café eller kanskje en filmdate (mulig at dette blir litt tidlig?). Hæh? For tidlig? Det er vel strengt tatt ikke noe som er mer basic enn å møtes til noe sånt? Det fins ikke noe "nivå" før det utenom å hilse Endret 29. mars 2011 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Vær mann, finn et konkret tidspunkt med noe konkret å gjøre og si at "vi møtes der og der - sounds good?". Har du telefonnummeret hennes? Jeg kan nesten garantere deg 100 % at hun vil være med (utifra teksten din). Hun tar liksom ikke noe valg, du bestemmer ditt og du bestemmer datt, eneste hun behøver å gjøre er å være med. Garantert bænkers det der. Du kan muligens prate litt mer med henne på Facebook, men det er sikkert ikke nødvendig siden denne jenta høres interessert ut. En kopp kaffe på en café eller kanskje en filmdate (mulig at dette blir litt tidlig?). Hæh? For tidlig? Det er vel strengt tatt ikke noe som er mer basic enn å møtes til noe sånt? Det fins ikke noe "nivå" før det utenom å hilse Du har helt rett. Blanda litt på denne tråden og en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg