BollaBenny Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er ikke helt oppdatert i mobilverden og lurer derfor på om det er dumt å bestille Desire Z nå mtp at den har vært på markedet en periode? Det er ikke forventet at HTC slipper en ny mobil med fysisk qwerty-tastatur rett rundt hjørnet liksom? For øvrig noen som kan gå god for denne telefonen? Er tidligere iPhone bruker men har forelsket meg helt i fysisk qwerty etter å ha lånt Nokia N900 over noen uker. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ikke et dumt kjøp med mindre du er en sånn som alltid uansett skal ha det nyeste nye. Ikke hørt noe om en ny telefon nå, HD og Z er relativt nye.. Go for it! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det vil jo alltid komme noe nytt, men ingen av HTC-ryktene sier noe om en ny telefon med tastatur. Z'en er i ferd med å falle i pris, og er blitt et riktig bra kjøp etterhvert. Jeg liker den veldig godt, og den er favoritten min blant de telefonene du ser i signaturen min. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 forrige htc med qwerty var vel pro 2? og den kom jo ut for lenge siden =) Har selv forelsket meg i qwert-telefoner. Hadde først Htc Cruise, men fikk prøve en TyTn2, så da kjøte jeg den:P Etter det hadde jeg pro 2, og nå har jeg Desire Z qwerty er fantastisk å ha på en smartphone. Spesielt om man sender mye mail. I tillegg så har jo desire Z en fantastisk mail-løsning =) Gå for Z! Du kommer ikke til å angre =) Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Takk for svar alle 3 Bestilte telefonen fra Dustin.no i dag som har kampanjepris til 3190kr for tiden. Sett gjennom alt av youtube videoer og anmeldelser, telefonen virker helt rå! Kan ikke vente med å ta den i bruk Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 HTC Prime kommer? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå