NoviKaNa Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen andre som har Samsung Galaxy Ace og problemer med at den skrur seg av av seg selv? Først gjorde den det 1 gang i uken, mens nå i helgen var det 3-4 ganger for dag. Det skjer stort sett i perioder hvor jeg ikke rører den ila et par timer. Har ennå ikke skjedd mens den er på lading (heldigvis, siden det er vekkeklokken min). Har oppdatert til siste firmware, så vet ikke helt hvor jeg skal begynne feilsøkingen? Har lest et par andre plasser om det samme problemet, men lite om en løsning. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Bumper denne, siden telefonen har vært lengre på markedet nå. Noen som opplever dette problemet? Jeg har hatt min på reparasjon 3 ganger - først fikk jeg den tilbake med oppdatert software (of course...), deretter med nytt hovedkort, og nå sist med en regning (!) og en tekst om at det ikke er noen feil med telefonen (kjøpt gjennom jobb, så har ikke like gode reklamasjonsbetingelser). Vår leverandør har også pratet med Samsung, og dette er visst ikke noe kjent problem for dem - smått merkelig, all den tid man finner en drøss av tråder om det om man googler litt. Det som stort sett nevnes som grunn er WiFi (problemet oppstår ikke dersom man skrur WiFi av), og SD-kortet. Nå fikk jeg samme problem uten SD-kort, så får vel bare håpe på en software-oppdatering som fikser det... Lenke til kommentar
Jarle_56 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hei, jeg har nøyaktig samme problem som deg! Har hatt problemet siden dag 1! Den slår seg aldri av samme problem, den kan enten ligge urørt eller jeg kan sitte mitt i en app, eller skrive en melding når det skjer. Skjermen blir svart, det er umulig å slå den på. Batteriet må ut og inn og så kan man slå den på. Har sendt den inn til service en gang, da oppgraderte de bare programvaren og sa de ikke fant feilen. Så gikk jeg tilbake til butikken, de trodde det var batteriet. fikk nytt batteriet. problemet er der fortsatt. I går snakket jeg i tlf i ca. 10 min, jeg hadde på høytaller og kunne hele tiden se skjermen. Plutselig blir den helt svart og jeg kan ikke trykke på noen taster, eller få skjermen på. (prøver virkelig alt). Dette samtidig som at telefonsamtalen fortsatt går. Så dette endrer teorien min om at den slår seg av. Tror heller skjermen/tastene kortslutter,men at mobilen fortsatt kjører. Skal ned til butikken hvor jeg kjøpte den og få den på rep for 2.gang i dag. Se video for feil. http://www.youtube.com/watch?v=vuD-3IFhr_s Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Den skrur seg ikke HELT av - du kan f.eks. ringe den, og få summetone når du ringer, men ser ingen missed calls når du skrur den på igjen. Videre kan du også skru den på ved å holde inn power-knappen i 10 sek. Jeg fikk byttet min inn, og har nå en SE Xperia Neo Pro, som jeg er svært fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå