Rudde Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Kan du ikke bare kjoepe en laptop med wifi i seg aapne den naar du faar den og poppe ut wifi kortet? Saa ikke post #10 Endret 31. mars 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Eg begynner nå å innse det at dette ikke på noen måte blir så enkelt som eg hadde sett for meg Har fått svar fra flere butikker(men ikke alle) og gjengangeren er at dette ikke er mulig eller at de ikke vil gjøre jobben. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det var akkurat det jeg mistenkte. Dette er så sære krav at det antagelig bare kan løses som spesialbestilling om noen i det hele tatt er villig til å gjøre det. Og jeg tipper at prisen i så henseende vil bli rimelig astronimisk sammenlignet med hyllevare. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg mistenker at steder som er opptatt av slike detaljer fort er mindre opptatt av prisen... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg mistenker at steder som er opptatt av slike detaljer fort er mindre opptatt av prisen... Og jeg tipper de er akkurat som alle andre og kun vil betale knapper og glansbilder samme hvor sært oppsett de ønsker. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Eg har ikke akkurat en blankosjekk nei, men er forberedt på å betale mer enn ellers Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg vet HP leverer etter ditt ønske, i alle fall på større leveranser. Jeg ville prøvd å kontakte dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå