ace855 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Hei, noen som har noen bedre løsninger enn dette: Prisguide til under 6 tusen, husk det skal være MED skjerm og det viktigste er å få mest mulig kraft, til minst mulig penger! Har dessverre ikke mulighet til å utvide budsjettet, så se på det som en utfordring EDIT: Om det er Intel eller AMD er akkurat det samme for meg, jeg vil bare ha mest "bang for the buck" Tusen hjertelig takk om noen gidder å komme med innspill! Endret 29. mars 2011 av M1kk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Hei, noen som har noen bedre løsninger enn dette: Prisguide til under 6 tusen, husk det skal være MED skjerm og det viktigste er å få mest mulig kraft, til minst mulig penger! Har dessverre ikke mulighet til å utvide budsjettet, så se på det som en utfordring EDIT: Om det er Intel eller AMD er akkurat det samme for meg, jeg vil bare ha mest "bang for the buck" Tusen hjertelig takk om noen gidder å komme med innspill! Fra Dustin.no under 6000 kr med frakt, du får litt svakere grafikkort, men jeg har nådd budsjettet ditt. Personlig ville jeg lagt ut litt mer første gang for å få et kabinett og strømforsyning du kan bruke flere ganger, men dette oppsettet vil holde bra til prisen. Skjermen er 1680x1050, om du ønsker deg 1920x1080 isteden får være opp til deg EDIT: glemte DVD-drev, men det trenger du kanskje ikke? Endret 29. mars 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå