Grreven Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Når jeg har innstillingene på 6 channel Direct på Z-5500 så spiller de bare fra de to fronthøyttalerne. Derimot, om jeg har på 2x Stereo, DLP Music eller Movie, så fungerer alle. 6 Channel Direct har heller ingen øvrige innstillinger. Noen som vet hva problemet kan skyldes? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 At du bare har 2kanals kilder. Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 At du bare har 2kanals kilder. Kan du fordybe det? Skjønner ikke hvorfor alle høyttalerne fungerer på de andre innstillingene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 De andre innstillingene sprer lyden til alle høyttalerne. Direktemodusen sender bare videre det den får, så hvis den får stereolyd fra PC blir det stereolyd i anlegget. Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 De andre innstillingene sprer lyden til alle høyttalerne. Direktemodusen sender bare videre det den får, så hvis den får stereolyd fra PC blir det stereolyd i anlegget. Ok, takk. Det at jeg har 2kanals kilder, skyldes det lydkortet? For jeg har 7.1 surround. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hvilke utganger bruker du? Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Sort, grønn og rosa/oransje Dersom det var det du spurte etter? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det sånn uansett hva du spiller? Har du prøvd et lydspor du er helt sikker på har flere kanaler? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Nei det har ingenting med lydkortet å gjøre, det har med kildefilene dine, om det bare finnes to kanaler med lyd der så finnes det bare to. Musikk f.eks har stort sett bare to kanaler. Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Da skjønner jeg! Tusen takk begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå