Kjosennnn Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Tror jeg går for G35 1 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Ser at begge to er på tilbud på komplett.no - ser ut som om du får mye for pengene uansett her. Har ikke forsøkt noen av disse settene, men det ligger mange anmeldelser på begge to inne på komplett. Ta en titt så får du et intrykk av styrker og svakheter med begge to trur jeg. Tipper at disse vil komplementere lydkortet ditt veldig godt det er usb headsetts.... det lydkort har ikke noe å si!!!!!!!!!!!! du bør nok gå for HS1A dette er en vanlig plugg som vil dra nytte av lydkortet! ellers kan du selge lydkortet og kjøpe g35/ corsair hs1 personlig liker jeg ikke g35 og jeg må ha headsetts med stoff på øreklokkene (blir ikke så klamt) Endret 1. april 2011 av sindre94 1 Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Corsair HSA headsett'a er fantastiske. Har ett selv , og bruker det til spill, musikk og film. Solgte mitt 800 kroners musikk headsett for å kun bruke dette. Fantastisk behagelig og herlig lydkvalitet til å være et 600 kroners gaming headsett. Og når jeg mener behagelig, så mener jeg behagelig. Du merker ikke at du har det på i det hele tatt. Mikrofonen er også klar og tydelig. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ser at begge to er på tilbud på komplett.no - ser ut som om du får mye for pengene uansett her. Har ikke forsøkt noen av disse settene, men det ligger mange anmeldelser på begge to inne på komplett. Ta en titt så får du et intrykk av styrker og svakheter med begge to trur jeg. Tipper at disse vil komplementere lydkortet ditt veldig godt det er usb headsetts.... det lydkort har ikke noe å si!!!!!!!!!!!! du bør nok gå for HS1A dette er en vanlig plugg som vil dra nytte av lydkortet! ellers kan du selge lydkortet og kjøpe g35/ corsair hs1 personlig liker jeg ikke g35 og må ha headsetts med stoff på øreklokkene (blir ikke så klamt) Jaggu var det USB only.....tenkte ikke på det engang. Da har ikke lydkortet stort å si nei. Er det noe særlig da? Fulgte med en USB-dings til headsettet mitt også, men det var ikke spesielt imponerende. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har Logitech G35 headsett, og den går som en drøm. Kjøpte den for 499 og jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den. Helt klart det beste headsettet jeg har kjøpt! Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 corsair hs1 blir regnet som MYE bedre en g35... har ikke sett mange som foretrekker g35! når det er sagt har jeg bare prøvd g35 og liker dem ikke noe spesielt hs1 skal være EKSTREMT behagelige, men som sagt kan jeg ikke bekrefte dette jeg ville nok gått for hs1 fordi du har et så bra lydkort kan du jo gå for hs1A som har vanlig plugg (som nevnt tidligere) Lenke til kommentar
ik2500k Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 HS1 er helt supert fikk mitt i går, hadde et fatality sett tidligere, HS1 overgår dette over alt. Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 skal det ikke mye til for å overgå fatality heller da. men jau G35 har en del mangler på komfort siden det skal være sagt dessuten er mange av de "fancy" funksjonene på det bokstavelig ubrukelige og dårlig utviklet. hadde man hadd full custom mulighet på knappe funksjonene så hadde det vært ganske nnerledes. Dog det er et brukbart surround headset. 1 Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Det [sS Siberia V2] er overvurdert når det kommer til lyd, men det er ekstremt komfortabelt. Veier nesten ingenting, og sitter utrolig godt på hodet og rundt ørene. Hvordan er lydisolasjonen? Da tenker jeg både på hvor mye annen lyd som lekker inn, og hvor mye av din lyd som lekker ut... Vurderer å kjøpe meg et par til TG. Endret 4. april 2011 av Medrakil Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Siberia lekker ganske mye. Sitter du i et lukket rom med moderat lydnivå må headsetet vil allikevel alle rundt deg høre musikken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå