Gå til innhold

Gaming headsett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at begge to er på tilbud på komplett.no - ser ut som om du får mye for pengene uansett her. Har ikke forsøkt noen av disse settene, men det ligger mange anmeldelser på begge to inne på komplett. Ta en titt så får du et intrykk av styrker og svakheter med begge to trur jeg.

Tipper at disse vil komplementere lydkortet ditt veldig godt :)

det er usb headsetts....

det lydkort har ikke noe å si!!!!!!!!!!!!

du bør nok gå for HS1A dette er en vanlig plugg som vil dra nytte av lydkortet!

ellers kan du selge lydkortet og kjøpe g35/ corsair hs1

personlig liker jeg ikke g35 og jeg må ha headsetts med stoff på øreklokkene (blir ikke så klamt)

Endret av sindre94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Corsair HSA headsett'a er fantastiske. Har ett selv , og bruker det til spill, musikk og film. Solgte mitt 800 kroners musikk headsett for å kun bruke dette. Fantastisk behagelig og herlig lydkvalitet til å være et 600 kroners gaming headsett.

Og når jeg mener behagelig, så mener jeg behagelig. Du merker ikke at du har det på i det hele tatt. Mikrofonen er også klar og tydelig.

Lenke til kommentar

Ser at begge to er på tilbud på komplett.no - ser ut som om du får mye for pengene uansett her. Har ikke forsøkt noen av disse settene, men det ligger mange anmeldelser på begge to inne på komplett. Ta en titt så får du et intrykk av styrker og svakheter med begge to trur jeg.

Tipper at disse vil komplementere lydkortet ditt veldig godt :)

det er usb headsetts....

det lydkort har ikke noe å si!!!!!!!!!!!!

du bør nok gå for HS1A dette er en vanlig plugg som vil dra nytte av lydkortet!

ellers kan du selge lydkortet og kjøpe g35/ corsair hs1

personlig liker jeg ikke g35 og må ha headsetts med stoff på øreklokkene (blir ikke så klamt)

Jaggu var det USB only.....tenkte ikke på det engang. Da har ikke lydkortet stort å si nei. Er det noe særlig da? Fulgte med en USB-dings til headsettet mitt også, men det var ikke spesielt imponerende.

Lenke til kommentar

corsair hs1 blir regnet som MYE bedre en g35... har ikke sett mange som foretrekker g35! når det er sagt har jeg bare prøvd g35 og liker dem ikke noe spesielt

hs1 skal være EKSTREMT behagelige, men som sagt kan jeg ikke bekrefte dette

jeg ville nok gått for hs1

fordi du har et så bra lydkort kan du jo gå for hs1A som har vanlig plugg (som nevnt tidligere)

Lenke til kommentar

skal det ikke mye til for å overgå fatality heller da.

men jau G35 har en del mangler på komfort siden det skal være sagt dessuten er mange av de "fancy" funksjonene på det bokstavelig ubrukelige og dårlig utviklet. hadde man hadd full custom mulighet på knappe funksjonene så hadde det vært ganske nnerledes. Dog det er et brukbart surround headset.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det [sS Siberia V2] er overvurdert når det kommer til lyd, men det er ekstremt komfortabelt. Veier nesten ingenting, og sitter utrolig godt på hodet og rundt ørene.

Hvordan er lydisolasjonen? Da tenker jeg både på hvor mye annen lyd som lekker inn, og hvor mye av din lyd som lekker ut... Vurderer å kjøpe meg et par til TG.

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...