Gå til innhold

Gaming headsett

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe gaming headsett.

Har hatt ROCCAT Kave lyden var perfekt men paste ikke på mitt hode.

Har sett på Corsair Gaming Audio Series HS1.

Er det er bra headsett?

Er det bass i det Corsair?

Eller er det andre headsett jeg burde se på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Razer Megaladon 2.1 -7.1 (ikke 5.1)

Den er utrolig deilig å ha på hue.

Etter 8++ timer med bruk(i strekk), så er den fortsatt deilig, merker ikke at jeg har noe på huet.

Store øreklokker.

Kansje litt i det dyreste laget.

Lenke til kommentar

Har selv Logitech g35, den er behagelig. Veldig bra bass som du kan justere selv når du har installert programvaren som følger med. G35 har også 7.1 surroundlyd. Er veldig fornøyd med det headsetet. Eneste minuset synes jeg er at ledningen er i veien uansett hvor jeg legger den. Er gode justeringsmuligheter på g35, har ikke noe problem med å få det til å passe. Har selv litt over gjenomsnittet stort hode.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er jo i veldig stor grad avhengig av hvor mye penger du ønsker å bruke? Sitter med et Qpad 1339 på hue, og det er helt supert både til musikk og spill.

Det har kommet mange gode forslag til headsett allerede her, men det er også et poeng å se headsettet i sammenheng med hva slags lydkort du benytter deg av. Dersom du har et Xonar Essence eller Creative Titanium HD så ville jeg jo puttet noen ekstra kroner i headsettet også. På samme måte så er det ikke stort vits i å bruke masse penger på headsett dersom du kjører et labert USB-lydkort eller onboard-kort

Lenke til kommentar

Ser at begge to er på tilbud på komplett.no - ser ut som om du får mye for pengene uansett her. Har ikke forsøkt noen av disse settene, men det ligger mange anmeldelser på begge to inne på komplett. Ta en titt så får du et intrykk av styrker og svakheter med begge to trur jeg.

Tipper at disse vil komplementere lydkortet ditt veldig godt :)

Lenke til kommentar

komfort var viktig for meg, og etter at mitt 5Hv2 knakk kjøpte jeg Sennheiser PC 360 noe jeg ikke angret et sekund på. Lyden er også meget klar, med perfekt bass.

Mikrofonen er også utrolig klar og tydelig! Kan anbefales =)

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...