markusa Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei. Jeg lukket ned pcen og gikk for å spise middag. 1 time senere kom jeg tilbake og da gikk den ikke på. Jeg tenkte at den trengte strøm og koblet til kontakten, men fortsatt ingen ladelys eller noe. Fant en annen lader og fremdelles virket ikke ladingen. Nå får jeg ikke på pcen og ingen lys eller knapper virker.. hva er galt og hva må jeg gjøre for å fikset dette? Takk for svar:) (har prøvd å ta ut batteriet!) Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Prøv følgende: Fjern lader Fjern batteri Sett i lader Start PC Hvis det virker nå, kan du koble til batteriet igjen. Lenke til kommentar
Sickmyduck Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Har du prøvd å ta ut batteriet med strømkabel tilknyttet? Hvis dette ikke fungerer er det antagelig kontakten mellom lader / batteri og hovedkort. Jeg ville først undersøkt både lader og tilkoblingspunkt i den bærbare for åpenbare feil. Deretter er neste steg å sende den til reperasjon. Det kan være du kan benytte deg av garantien eller lignende. Hør med de du kjøpte datamaskinen av i så fall. Lenke til kommentar
markusa Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Okai, takk for svar. Ja har prøvd alt, men er liksom ingentegn til lys eller liv på pcen Lenke til kommentar
Sickmyduck Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Om laderen er rund, som i O skal det som regel sitte en liten "pinne" i hullet til den bærbare, du kan jo sjekke at lader / hull stemmer overens og at alle "pinner" / kontaktpunkter er til stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå