8210fan Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hvilken mobil er best? :-? Skriv kun merke. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg kan jo ikke akuratt skrive hvilket merke som er best vettu. alle er bra på sin egen måte. Det er bra smak og behag, og hva man er vant med. Jeg mener SE er best, men det er fordi jeg bare har hatt Nokia og SE, jeg har ikke prøvd simens, moterola, samsung, pansonic OSV. PS: du burde slette den andre tråden som du skrev først, de er akuratt det samme. I tilfelle admin klikker. Lenke til kommentar
Dr.Xterminator Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg synes at Siemens M55 er et bra kjøp. Men det er jo etter smak og behag. For mer informasjon om M55 www.my-siemens.com :smile: Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 holder en knapp på siemens s55. den har alt. det eneste negativet med den er at det kun er 256 fargers display. finner info om den på: www.club-siemens.com Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 jeg vet ikke helt, mitt valg vakler mellom Qtek,P800 og T610. Heller mest mot P800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå