larsg Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Greier ikke helt å bestemme meg , så trenger litt innputt. God og stabil WIFI og divx support med god skjerm er viktigst , kommer til å bruke den mest på terassen til surfing, nett-tv og divx filmer. Har 5 alternativer som kommer på tilbud på SIBA torsdag og koster ca. det samme med tele2 abo. Sony Ericsson xperia ARC LG optimus 2x P990 Samsung Galaxy S HTC Desire HD HTC Desire Z Noen som har kunnskaper og eller erfaring om disse ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Om pris ikke har noe å si, så ville jeg valgt Desire HD eller Galaxy S. Ikke tid til å si hvorfor akkurat nå, men skal se om jeg får tid i løpet av dagen/ morgendagen. Lenke til kommentar
larsg Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Om pris ikke har noe å si, så ville jeg valgt Desire HD eller Galaxy S. Ikke tid til å si hvorfor akkurat nå, men skal se om jeg får tid i løpet av dagen/ morgendagen. Prisen er 2869 over 12 måneder alt inkludert på sibas 60 årsjubileum på Torsdag for alle untatt LG og Sony E. som kommer på 3068 alt inkludert med videreføring av gammelt nummer. Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ville gått for hd. Har hørt at det er en del problemer med Xperia-telefonene, og litt med samsung Har ikke noe konkret, kun ting jeg har hørt fra venner som har de telefonene. Har selv Desire Z, og er veldig fornøyd med den, og HD er jo så og si samme telefon, bare annerledes utseende =) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Sjølv vil eg anbefale deg og ta ein titt på Huawei U8800. Utruleg god mobil til dei pengene. Lenke til kommentar
larsg Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Da ble det SE XPERIA ARC . Virker meget lovende det lille jeg har prøvd hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå