Halky Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Trenger litt hjelp her av dere nå til og finne ut hvilket kabinett dette her er for noe. Jeg bestilte meg ett Cooler Master HAF X Big Tower Sort her om søndagen og fikk det idag.. trodde jeg. Joda esken stemmer, selv brukermanualen er riktig.. Men selve kabinettet er helt feil og stemmer overhodet ikke med bildene og instruksene i manualen :S og ikke bare det, men omtrent alt av skrift på dekslene osv er skrevet eller satt på feil vei xD Så ja noen her som vet hvilke type Coler Master kabinett dette her er for noe? Det er ihvertfall ikke det jeg bestilte HAF X. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Det der er HAF-X big tower.. Du har ikke vurdert å plassere kabinettet riktig vei? http://www.futurelooks.com/cooler-master-haf-x-full-tower-enclosure-review/ edit: leif Endret 29. mars 2011 av Tord93 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Se nå etter selv da litt nøyere så ser du jo at det ikke er riktig. Alt av panel, front og bakdel er feil i forhold til alle andre bilder av kabinettet og selv bildene i linken du la ut. Det stemmer bare ikke ikke. Selv på denne review så stemmer det ikke med det kabinettet jeg har her i stua nå. Så nei dette er ikke HAF-X big tower. Hvis det skulle være det så er ihvertfall alle andre bilder jeg har sett av det helt feil... Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Kan du ta et bilde innvendig, eller litt fler fra andre vinkler? For hvis du ser litt nøye på bilde nr to som du la ut, så ser man klart og tydelig at føttene er i lufta. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 xD Etter nå å ha pakket det opp igjen og snudd det riktig vei så stemte plutselig alt ;S *huske til neste gang, snu litt på kabinettet* Så ja det er riktig kabinett jeg har fått Men ja da var denne tråden egentlig løst, dumme meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå