MW2Gamer Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei jeg har et lite problem jeg skulle reinnstalere Windows 7 men så uheldig vis fikk jeg feil cd så det ble 32bit og ikke 64bit så jeg får ikke innstalert til 64bit igjen. denne feilmeldingen kommer opp "This installation disc isn't compatible with your version of windows. To upgrade, you need the correct installation disc. For more information, check your computers system information. To install a new copy of Windows, restart (boot) your computer using the installation disc and then select custom (advanced)." noe hjelp og få? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Du svarte egentli deg selv.. To install a new copy of Windows, restart (boot) your computer using the installation disc and then select custom (advanced) Lenke til kommentar
MW2Gamer Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 ja men det funker ikke får ikke noen valg med å reinnstalere :S Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Er platen din ekte og kjøpt i butikk, så starter du bare opp maskinen fra DVD platen og installerer derfra. Du må gjøre en "clean install" så alt på partisjonen som du bruker til operativsystemet blir slettet, så husk backup. Her er en liten guide på hvordan du formaterer og gjør en "clean install": https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1168911 Grunnen til at du ikke får det til nå, er fordi du prøver å starte en 64bits applikasjon (selve install filer) fra 32bits Windows, og det fungerer ikke. Så oppgradering direkte fra Windows 32bit vil aldri gå. Endret 29. mars 2011 av myhken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå