Loomy Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Lurer vel egentlig bare på om det er bare med meg gothic 2 "initialiserer og konfiguerer" noe virtual disk-greier hver gang det startes opp. Har ikke tatt tiden, men det tar sikkert 4-5 minutter før jeg er i menyen (regner ikke med intromovies og sånt). Når jeg er kommet i gang med å spille kjører det glatt, bare så det er sagt Bruker et backup-image av cden og crack, pga en cdrom som har et lydnivå på linje med en boeing 747 :x System specs (de viktigste i hvertfall): Win XP pro SP1 AMD Duron 800MHz 192mb sdram geforce4 ti4200 64mb Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Lurer vel egentlig bare på om det er bare med meg gothic 2 "initialiserer og konfiguerer" noe virtual disk-greier hver gang det startes opp. Har ikke tatt tiden, men det tar sikkert 4-5 minutter før jeg er i menyen (regner ikke med intromovies og sånt). Tror det er slik på alle maskiner (vil anta at det er noen små variasjoner). Tar veldig lang tid her også. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Sikkert de som har laget spillet som har køddet det til, siden de innrømmet jo å ha slurvet med den internasjonale versjonen (mange bugs etc.) Den tyske var jo helt perfekt... Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 har ikke hatt noe problem med oppstartstid her.. Lenke til kommentar
FFX Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 I mappen Gothic2/system/ er den en fil som heter : Vdfs32e trykk på den.. Tror den gjør så den starter opp raskere! Gjorde det jeg... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Fungerer fint her, men så har ikke jeg det dårligste systemet heller. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Fjern VDFS.exe =) Hvilken fil er det (hva gjør den, og hva risikerer jeg ved å fjerne den)? Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei, Jeg leste på et annet forum at Gothic starter opp denne Virtual dingsen alt for ofte på noen maskiner. Det jeg gjorde var å flytte en eller to filer (som hadde med dette å gjøre seff) til en annen mappe. Da blei jeg kvitt hele greia. Kan godt finne denne beskrivelsen hvis det trengs. Videre måtte jeg disable oppstarts-videoen da denne frøys hele systemet. Dette gjorde jeg i en eller annen ini-fil. Henning Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hos meg bruker den virtual greia max eit halvt minutt, men det skjer hver gang eg starter opp så det hadde vert greit å visst hvordan ein fjerner den... Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Som noen sa tidligere, så blir du kvitt dette virtual-opplegget ved å flytte eller slette "vdfs32e.exe" fra installdir/system. Henning Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Lurer vel egentlig bare på om det er bare med meg gothic 2 "initialiserer og konfiguerer" noe virtual disk-greier hver gang det startes opp. Har ikke tatt tiden, men det tar sikkert 4-5 minutter før jeg er i menyen (regner ikke med intromovies og sånt). Når jeg er kommet i gang med å spille kjører det glatt, bare så det er sagt Bruker et backup-image av cden og crack, pga en cdrom som har et lydnivå på linje med en boeing 747 :x System specs (de viktigste i hvertfall): Win XP pro SP1 AMD Duron 800MHz 192mb sdram geforce4 ti4200 64mb CD romen min er så sinnsykt ufattelig TREIG!!! Tok en evighet å installere, det kan jeg leve med, men alt annet tar en evighet også, i tillegg til at den er bråkete som din. Hadde du hatt lyst til å PM'e meg link til crack til v.1.0? Jeg finner bare til 1.31, noe som er litt merkelig da jeg ikke finner patch til 1.31... (ikke flame pliiis, jeg har vett til å betale for geniale spill) evt. [email protected] Lenke til kommentar
zaico Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Lurer vel egentlig bare på om det er bare med meg gothic 2 "initialiserer og konfiguerer" noe virtual disk-greier hver gang det startes opp. Har ikke tatt tiden, men det tar sikkert 4-5 minutter før jeg er i menyen (regner ikke med intromovies og sånt). Når jeg er kommet i gang med å spille kjører det glatt, bare så det er sagt Bruker et backup-image av cden og crack, pga en cdrom som har et lydnivå på linje med en boeing 747 :x System specs (de viktigste i hvertfall): Win XP pro SP1 AMD Duron 800MHz 192mb sdram geforce4 ti4200 64mb På min maskin tar det ca 2 sekunder max, og folk sier bærbar ikke er for spilling Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 FlaSch: Har bare til v 1.31 jeg :-? Menmen, har fått fikset det nå Fjernet den ene filen, så nå tar det ikke mer enn noen sekunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå