Gå til innhold

Enda ei dame :)

Anbefalte innlegg

Tenkt å proff printe det ut og selge det? Jeg tar kanskje imot det for 10000,-

Er det kunst eller no? Ser jo sykt ut...ikke fint i det hele tatt. Du burde komme deg mere ut og se hvordan folk ser ut.

Nei finn CS.EXE fila og slit ut musa og keyboardet ditt på det isteden.

Jeg tør ihvertfall si min mening! :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

" Ser jo sykt ut...ikke fint i det hele tatt. Du burde komme deg mere ut og se hvordan folk ser ut.

Nei finn CS.EXE fila og slit ut musa og keyboardet ditt på det isteden. "

Vel... tror noen her har spilt litt for mye cs, og sett på for mye pamela anderson filmer...

Uansett...CS har ingen egen exe fil, det er en mod, og starter derfor enten ved å starte HL.EXE eller å bruke en console command på HL.EXE :woot:

Lenke til kommentar
" Ser jo sykt ut...ikke fint i det hele tatt. Du burde komme deg mere ut og se hvordan folk ser ut.

Nei finn CS.EXE fila og slit ut musa og keyboardet ditt på det isteden. "

Vel... tror noen her har spilt litt for mye cs, og sett på for mye pamela anderson filmer...

Uansett...CS har ingen egen exe fil, det er en mod, og starter derfor enten ved å starte HL.EXE eller å bruke en console command på HL.EXE :woot:

LMAO jaja Pamela var da også no fælt å dra inn i dette, men du kjenner vel bare til navnene på dem du beundrer mest selv.

HL.EXE? Jaja...Beviser jo bare at jeg ikke spiller det :D and I'm proud of that! :woot:

Lenke til kommentar
Så mange skrivefeil du har designerus :x (irritert meg over det).

De to tegningene jeg har sett av deg var veldig bra!

Har sagt det flere ganger før, men må gjøre det igjen. :D Jeg er ikke norsk. Kommer fra Russland og har bodd her i 2 år. Kan du lære russisk så godt som jeg har lært norsk på 2 år?

Unnskyld meg da, men jeg gjør mitt beste. :shrug:

ok, sorry. visste ikke det. da er det greit. hadde det derimot vært en som var født i Norge som skrev sånn, :evil::shrug: :wink:

Lenke til kommentar

Har sagt det flere ganger før, men må gjøre det igjen. :D Jeg er ikke norsk. Kommer fra Russland og har bodd her i 2 år. Kan du lære russisk så godt som jeg har lært norsk på 2 år?

ok, sorry. visste ikke det. da er det greit. hadde det derimot vært en som var født i Norge som skrev sånn, :evil::shrug: :wink:

[Dagens gode moral]

...Skulle du ifølge hw forumets regler bare ignorert det. Det finnest folk med skrivevansker. :p

[/Dagens gode moral]

Det var en bra tegning, men dama var stygg. Ansiktet ble alt for markert.

Lenke til kommentar

[offtopic] Du skriver godt norsk - faktisk mye bedre enn gjennomsnitter her inne. Svært mange her har håreisende dårlige norskkunnskaper. Tydelig at mange av brukerene har prioritert data fremfor leksearbeid.. :)

[/offtopic]

[ontopic]

Lenke til kommentar

[offtopic] Du skriver godt norsk - faktisk mye bedre enn gjennomsnitter her inne. Svært mange her har håreisende dårlige norskkunnskaper. Tydelig at mange av brukerene har prioritert data fremfor leksearbeid.. :)

[/offtopic]

[ontopic]

Enig. Hviste ikke at han ikke var født og oppvokst med norsk før han sa det selv.

Lenke til kommentar

Enig. Hviste ikke at han ikke var født og oppvokst med norsk før han sa det selv.

Du er et godt eksempel på pcgeeks som prioriterer skolen rett i dass :shrug:

:wink:

Å? Hvorfor sier du det? :o

Lenke til kommentar
LoL :lol: Du skriver nesten like mye feil som meg...sikkert derfor :)

Hmm det har aldri noen sagt til meg. Føler meg da stabil på bokmål, men hvis jeg skriver så mange feil som du skal ha det til, må jeg vel bare dra frem den gamle norskboken i sommerferien :p

Lenke til kommentar

Her er et tips Ynx: hvit = en farge, vise = verb ( vise til) , vite = verb (å ha kjennskap til) :wink:

Edit: Personlig synes jeg det er litt umodent av folk å hakke på andres skrivefeil. Hvis det er så veldig plagsomt, sjekk om Norsk språkråd har eget forum... eller les en god bok.

Lenke til kommentar

Her er et tips Ynx: hvit = en farge, vise = verb ( vise til) , vite = verb (å ha kjennskap til) :wink:

Edit: Personlig synes jeg det er litt umodent av folk å hakke på andres skrivefeil. Hvis det er så veldig plagsomt, sjekk om Norsk språkråd har eget forum... eller les en god bok.

Hehe, takk. Vet det egentlig, var nok litt trøtt da jeg skrev det. :p

Lenke til kommentar
Litt offtopic designerus:

Hvorfor lager du nye mapper for hver underside? F.eks: bla.com/info - bla.com/kontakt osv...hvorfor ikke bare lage nye HTML sider for hver underside?

Fordi det er "penere" og jeg har bedre kontroll på alt.

Eks.: Vi må printe en URL i en avis. Ta Aftenbladet sine sider. De gir en slik link: http://www.aftenbladet.no/budavdelingen/

Men de kunne også skrive: http://www.aftenbladet.no/budavdelingen.html

En som ikke har peiling på hva HTML er, vil ikke huske den andre varianten. Se selv! Hvilken av de 2 er lettest å huske?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...