Notatblokk Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Syns det er kjekt at det er noen på forumet her som skriver om ting de er under utdanning i, og ikke bare broscience fra internett. Dukien: du kan jo slenge inn utdanningen din i signaturen f. eks, så slipper du å skrive det i innleggene Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Ja selvsagt, jeg feiltolker tidenes éntydige setning. Men jeg har ikke gjort annet enn å repetere meg selv på forumet og det er rett og slett ork. (nei jeg prøver ikke å være plagsom) Okay, jeg innrømmer at jeg trakk på smilebånda ved Cachaça- linken din. Julies : Nekt, jeg skrev en wall of text post om dette senest igår og det funderer meg skikkelig over det faktum at skal man f.eks fikse bygge et hus går man til en snekker, men nei da ! Jeg bygde et dokkehytte i trærna som kid, dette her kan jeg, no need for snekker - han gjør mye feil fordi jeg har en venn som også har bygget dokkehus i hagen, dette fikser vi" Og der har vi hverdagen til helsevesenet. Endret 30. mars 2011 av Dukien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå