jossy Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Hei. Jeg har pleid å spille litt cs, fordi det er lett å finne et community med egen server (som betyr admins), irc kanal, kanskje en TS/ventrilo osv. Men nå da jeg flyttet (student) skaffet jeg ny pc og tenkte å se på noen av de nyere spillene. Hvilket som helst spill, så lenge det har et bra community. Med community mener jeg alt fra 8-10 venner som eier en server til noen hundre med egen nettside og ranking-system. EDIT: Jeg har starcraft, crysis2, bf:bd2, medal of honor, black ops ... kjøpte mange spill for å teste, men blir lei trolls og public servere uten admins. Spiller ganske mye sc2 nå, pga bra ladder-system, men litt kjedelig i lengden å bare spille 1v1 uten å kjenne noen motstandere.. Endret 29. mars 2011 av jossy Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 synes call of duty har en veldi bra community Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Finnes vel bra community innenfor hvilket som helst spill. Gjelder bare å finne det. Trolls eksisterer overalt, CS er ikke noe unntak. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg vet dette, men jeg lurer på om noen kan vise meg til noen faktiske communities? Takk Lenke til kommentar
RIP Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 http://www.gamereplays.org/community/-company_of_heroes-Section.html Føler det er lett å komme inn i et community i CoH, siden det tiltrekker hovedsaklig eldre folk enn fjortisser som spiller Modern Warefare 2 med cheats og digger det Men skal du ha irc-kanaler vt-kanaler osv, er det vel egentlig en klan du leter etter? Lenke til kommentar
jossy Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 http://www.gamereplays.org/community/-company_of_heroes-Section.html Føler det er lett å komme inn i et community i CoH, siden det tiltrekker hovedsaklig eldre folk enn fjortisser som spiller Modern Warefare 2 med cheats og digger det Men skal du ha irc-kanaler vt-kanaler osv, er det vel egentlig en klan du leter etter? Det er kanskje sant, kanskje det er en klan jeg leter etter Takk for linken, jeg har CoH liggende i hylla her. Har ikke spilt det så mye men kan prøve igjen Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Battlefield 2 med modden Project Reality. Det krever at du har mikrofon og er med en squad og samarbeider. I Project Reality er for folk seriøse og modne selv om det er public. Killing Floor har et fint community om du spiller på høy vanskelighetsgrad hvor man må samarbeidet får å klare neste waves med zombier. Det er et survival FPS spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå