Gå til innhold

Spill med bra community

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har pleid å spille litt cs, fordi det er lett å finne et community med egen server (som betyr admins), irc kanal, kanskje en TS/ventrilo osv.

Men nå da jeg flyttet (student) skaffet jeg ny pc og tenkte å se på noen av de nyere spillene.

Hvilket som helst spill, så lenge det har et bra community. Med community mener jeg alt fra 8-10 venner som eier en server til noen hundre med egen nettside og ranking-system.

EDIT:

Jeg har starcraft, crysis2, bf:bd2, medal of honor, black ops ...

kjøpte mange spill for å teste, men blir lei trolls og public servere uten admins.

Spiller ganske mye sc2 nå, pga bra ladder-system, men litt kjedelig i lengden å bare spille 1v1 uten å kjenne noen motstandere.. :)

Endret av jossy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.gamereplays.org/community/-company_of_heroes-Section.html

Føler det er lett å komme inn i et community i CoH, siden det tiltrekker hovedsaklig eldre folk enn fjortisser som spiller Modern Warefare 2 med cheats og digger det :p

Men skal du ha irc-kanaler vt-kanaler osv, er det vel egentlig en klan du leter etter? :)

Det er kanskje sant, kanskje det er en klan jeg leter etter :) Takk for linken, jeg har CoH liggende i hylla her. Har ikke spilt det så mye men kan prøve igjen ;)

Lenke til kommentar

Battlefield 2 med modden Project Reality. Det krever at du har mikrofon og er med en squad og samarbeider. I Project Reality er for folk seriøse og modne selv om det er public.

Killing Floor har et fint community om du spiller på høy vanskelighetsgrad hvor man må samarbeidet får å klare neste waves med zombier. Det er et survival FPS spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...