IkKe123 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei! Har skrevet en tekst, men er ikke ferdig fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal slutte. Kan noen der ute hjelpe meg med å forsette, eller rette på teksten takk.. gjerne gi tilbakemeldig (teksten er lasta opp) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2uOMM Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg kikket gjennom teksten din og har rettet litt på den og endret litt på setningene. Syns du har bra ideer til tekster og du skriver relativt godt med god innlevelse, men du sliter litt med grammatikk-delen virker det som, ikke noe du ikke klarer å forbedre. Hvordan du skal ende teksten er jo helt opp til deg. Om du har tenkt å slutte den av med at han sovner inn eller dør av kreften eller om du skal slutte av med at han lever med det å ha kreft og forteller litt om hvordan han lærer å takle det, må du nesten bestemme deg for selv. Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg kikket gjennom teksten din og har rettet litt på den og endret litt på setningene. Syns du har bra ideer til tekster og du skriver relativt godt med god innlevelse, men du sliter litt med grammatikk-delen virker det som, ikke noe du ikke klarer å forbedre. Hvordan du skal ende teksten er jo helt opp til deg. Om du har tenkt å slutte den av med at han sovner inn eller dør av kreften eller om du skal slutte av med at han lever med det å ha kreft og forteller litt om hvordan han lærer å takle det, må du nesten bestemme deg for selv. Tusen takk for tilbakemeldingen, hjalp sikkelig! du skal få lese hele når jeg er ferdig, takk igjen Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Jeg kikket gjennom teksten din og har rettet litt på den og endret litt på setningene. Syns du har bra ideer til tekster og du skriver relativt godt med god innlevelse, men du sliter litt med grammatikk-delen virker det som, ikke noe du ikke klarer å forbedre. Hvordan du skal ende teksten er jo helt opp til deg. Om du har tenkt å slutte den av med at han sovner inn eller dør av kreften eller om du skal slutte av med at han lever med det å ha kreft og forteller litt om hvordan han lærer å takle det, må du nesten bestemme deg for selv. Den er ferdig går i 10.klasse, orker du å gi meg en karakter du tror jeg hadde fått på tentamen gi gjerne tilbakemeldig, rett på feilene mine om du orker, fordi jeg ikke er så flink til å skrive;) Men takk for alt Endret 29. mars 2011 av Rizan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2uOMM Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har kikket på teksten din, rettet den og endret litt setningene som sist (håper ikke du har noe i mot det). Syns fortsatt at fortellingen din er en smule forvirrende av og til, men vil ikke endre på så mye med tanke på at det er din fortelling. Jeg er egentlig ikke i en posisjon hvor jeg kan si hvilken karakter jeg tror du kunne fått på, men jeg vil gjette rundt 4, kanskje? Kommer jo selvsagt an på hvor strenge lærere du har Men la den ligge en stund før du kikker på den igjen. Kanskje du selv oppdager ting du kan forandre på også! Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har kikket på teksten din, rettet den og endret litt setningene som sist (håper ikke du har noe i mot det). Syns fortsatt at fortellingen din er en smule forvirrende av og til, men vil ikke endre på så mye med tanke på at det er din fortelling. Jeg er egentlig ikke i en posisjon hvor jeg kan si hvilken karakter jeg tror du kunne fått på, men jeg vil gjette rundt 4, kanskje? Kommer jo selvsagt an på hvor strenge lærere du har Men la den ligge en stund før du kikker på den igjen. Kanskje du selv oppdager ting du kan forandre på også! fantastisk! og jeg har ikke noe i mot at du retter teksten, det er bare bra for meg hvor tror du jeg kan forandre teksten sånn at den ikke blir så forvirrende? tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå