bergen1990 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei. Jeg er en gutt som liker cuckold-fetishen. Det vil si at jeg tenner på at kjærsten har andre elskere og jeg selv er underdanig og må tjene henne. Jeg må være trofast til henne mens hun får være "fri". Jeg hadde ei dame som likte dette men vi gikk fra hverandre av naturlige årsaker. Synes det er vanskelig å finne andre potensielle jenter som liker dette. Fant jeg den eneste eller finnes det andre?? 4 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Skjønner ikke at du kan tenne på slikt. Kunne ikke falle meg inn å tillate at damen min skulle fly rundt med andre menn. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei. Jeg er en gutt som liker cuckold-fetishen. Det vil si at jeg tenner på at kjærsten har andre elskere og jeg selv er underdanig og må tjene henne. Jeg må være trofast til henne mens hun får være "fri". Jeg hadde ei dame som likte dette men vi gikk fra hverandre av naturlige årsaker. Synes det er vanskelig å finne andre potensielle jenter som liker dette. Fant jeg den eneste eller finnes det andre?? Det fins andre, deriblant; www.florenthyna.com Lenke til kommentar
bergen1990 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Det er jo litt av greia, folk har forskjellig tenningsmønster, noen tenner på lakk og lær, noen på mørke menn, noen på strømper, og jeg tenner på cuckold. Vi er alle forskjellige:) 1 Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 SÆRR? Jeg kan få pule rundt, men fortsatt ha en kjæreste som sitter hjemme og venter på meg? Og jeg trenger ikke bekymre meg for "åpent forhold"- problematikken, siden han ikke puler rundt selv? Hvordan i all verden har du ikke funnet jenter som går med på dette? Det er jo DRØMMESITUASJON! sign me up! 4 Lenke til kommentar
bergen1990 Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Er en del jenter som mener det kommer i veien for et forhold men slik jeg ser det så er det forskjell mellom følelser og sex, er ikke alle som deler den meningen med meg.... 3 Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Akkurat cuckold-fetisjismen, det med underdanighet og beta-male greier forstår jeg ikke, men liker tanken på en god mann+mann+dame-trekant! Hvorfor i alle dager skulle det være mer uakseptabelt enn to damer og en kukk?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg