Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk tentamen - HJELP!

Anbefalte innlegg

Hallo!

fant tentamen vi skal ha i morgen, men er ikke sikker på hva jeg skal skrive om..

tema er: ''skulle bare være morsom''

Har valg denne oppgaven:

Skriv en fortelling eller en novelle der hovedpersonen bruker humor eller latter for å takle et problem.

Så vil jeg gjerne ha noen eksempler på hva jeg kan skrive om ;)

TAKK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå mener ikke jeg å være teit eller noe, men å gi deg tips til hva du kan skrive om er som å gjøre oppgaven for deg. Det er en del av norsktentamen å finne ut hva du skal skrive om.

Dessuten har du jukset. Når du først har funnet oppgaven, så kan du iallfall skrive selv. Teit av deg å velge den lette løsningen og finne oppgaven på nettet, -du kan ikke det på eksamen... Ikke lurt.

Lenke til kommentar

Nå mener ikke jeg å være teit eller noe, men å gi deg tips til hva du kan skrive om er som å gjøre oppgaven for deg. Det er en del av norsktentamen å finne ut hva du skal skrive om.

Dessuten har du jukset. Når du først har funnet oppgaven, så kan du iallfall skrive selv. Teit av deg å velge den lette løsningen og finne oppgaven på nettet, -du kan ikke det på eksamen... Ikke lurt.

forstår der godt, men nesten umulig å ikke jukse når man har den ekte tentamen rett foran seg.

men du har et godt poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...