IkKe123 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hallo! fant tentamen vi skal ha i morgen, men er ikke sikker på hva jeg skal skrive om.. tema er: ''skulle bare være morsom'' Har valg denne oppgaven: Skriv en fortelling eller en novelle der hovedpersonen bruker humor eller latter for å takle et problem. Så vil jeg gjerne ha noen eksempler på hva jeg kan skrive om TAKK! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Nå mener ikke jeg å være teit eller noe, men å gi deg tips til hva du kan skrive om er som å gjøre oppgaven for deg. Det er en del av norsktentamen å finne ut hva du skal skrive om. Dessuten har du jukset. Når du først har funnet oppgaven, så kan du iallfall skrive selv. Teit av deg å velge den lette løsningen og finne oppgaven på nettet, -du kan ikke det på eksamen... Ikke lurt. Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Nå mener ikke jeg å være teit eller noe, men å gi deg tips til hva du kan skrive om er som å gjøre oppgaven for deg. Det er en del av norsktentamen å finne ut hva du skal skrive om. Dessuten har du jukset. Når du først har funnet oppgaven, så kan du iallfall skrive selv. Teit av deg å velge den lette løsningen og finne oppgaven på nettet, -du kan ikke det på eksamen... Ikke lurt. forstår der godt, men nesten umulig å ikke jukse når man har den ekte tentamen rett foran seg. men du har et godt poeng. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Prøv å google "skulle bare være morsom", det er en mye gjenbrukt tentamen, så du finner sikkert noen tips og idéer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Eventuelt kan han skrive en egen. Lærerene er ikke så dumme som du tror, det er lett å se om du har brukt en annen tekst og skrevet den om / brukt annen tekst som inspirasjonskilde. Skriv din egen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå