Gå til innhold

Ny regnjakke og vårjakke mm


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er svært lite intereser i mote, men jeg vet at andre bryr seg om hvilke klær jeg har på meg, og jeg bryr meg om "andre". Jeg kan begynne å fortelle litt om hva jeg går med til vanlig:

Lilla chino bukse,

mørkeblå slim tiger jeans,

noen hettegensre i forskjellige farger,

Svarte converse allstar,

Svart boblejakke,

et par 1-2 år gamle slitne cardigans

en ny lilla cardigan

 

Ellers er jeg tynn, ikke spesielt bred over skuldrene, men relativt godt trent og litt over 180.

 

Jeg har en slags fobi for å gå i klesbutikker, sannsyneligvis fordi jeg ikke aner hva jeg vil ha. jeg har derfor ikke handlet klær på veldig lenge, så jeg trenger å ta skippertak asap.

 

1. Jeg regner med dere mener at jeg trenger en regnjakke/skalljakke (bergen) og en egen finværsjakke?

 

2. Har dere sett noen stilige skalljakker?

3. Hvilke typer oppholds-/finværsjakker er å anbefale i vår?

4. Synes fargede chinos ser ganske ok ut. Hva mener dere? Hva er hot/not?

5. Hva skal jeg ha på overkroppen? :p

 

Hvis jeg er for lite konkret må dere bare kjefte på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gode kjøp. Det meste vil passe til de buksene. Svart passer nok ikke så godt med den i navy. Du kan bruke nærmest alt til den beige buksen, og nærmest alt bortsett fra svart med den navy buksen. Jeg ville ikke brukt hettegensere, og jeg ville heller ikke brukt svarte converse til den navy buksen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan for så vidt bare ha V-halser og cardigans, men du kan også bruke blant annet crew-necks og half-zips, samt rugbyer, som du selv har linket til her. Jeg liker ikke helt den du har linket til pga. logoen, men det får være opp til deg.

 

Jeg personlig ville gått for noe lysere/farget, for eksempel beige eller brun. Det trenger ikke nødvendigvis være sneakers, du kan se på chukkas og desert boots om du vil ha noe casual. Eventuelt disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...