Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Korleis fjerne vatn frå bilsete?

2rst1

Anbefalte innlegg

Hallooo.

For fire dager siden (på fredag) oppdaga eg at bakseta i muttern sin renault clio var våte. Kliss blaute. Det er berre eg som har brukt bilen i det siste. Har ingen anelse om korleis dette har skjedd, eller kor lenge det har vore slik. Vindua var stengt, virka ikkje som om det var lekasje frå taket. Kan ikkje hugse at eg har hatt nokon våte jenter i baksetet i det siste :p Den einaste logiske forklaringa eg kan komme på er at bilen har vore ulåst og ein fremmend person har gjort dette.

No fryktar eg at det vil mugne/rotne. Det er kalde dagar, og vatnet kjem ikkje til å fordampe. Nokon som har tips til korleis eg kan fjerne vatnet? Då hadde eg vore evig takknemleg :)

-2rst1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for alle svar :)

No har eg begynt å skru laus bilseta. Det var eit bra tips, men eg er ingen mekaniker og det var begrensa med verktøy i garasjen. Men no har eg endeleg klart å fjerne to skruer, så bilseta bak er lause. Dei henger fortsatt saman på midten med kvarandre og med bilen. Forstår ikkje heilt korleis eg skal få det til når dei er skrudd fast nesten under setet. Men eg får prøve meg fram.

Eg klarte ikkje å finne ut kvifor det er vatn i bilen, men i bagasjerommet under matta, så var det mykje vatn i det holet der ekstra-dekket ligger. Etter å ha køyrd i nedoverbakke og bremsa kraftig, så har kanskje vatnet rent over og bort til bilseta.

Eg la handkle i seta, og det blei litt brunfarga når det blei vått. Trur derfor det er lurt av meg å leige ein teppe-renser til å bruke på bilseta. Det kan vel ikkje vere så veldig dyrt.

Lenke til kommentar

En slik og endel timer så er saken løst.

Rent termodynamisk, i en lukket bil, så løser ikke en sånn problemet alene. Skal dette fungere må det luftes også. Varme gjør at luften tar opp mer fuktighet. Men dersom ikke den varme fuktige luften byttes ut, så vil luftfuktigheten bare stilles i likevekt.

Om bilen er så tett så er det bare å åpne noen av vinduene litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...