Gå til innhold

Oppdatering av spill uten netttilkobling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forklarte meg gjerne dårlig. Vil ikke oppdatere konsollen, men enkelte spill som spilles på den, feks fifa 11.

Sitter du å skriver hit uten nett også eller??? Er jo bare å koble boksen til nett og laste ned. Men det er ikke nødvendig med noen oppdateringer for å spille spillet.

Lenke til kommentar

Xboxen står på hytten, er en gammel arcade. Vi har ikke nett på hytten, så slipper du å spørre om det.

Jeg vet også at jeg ikke trenger noen oppdatering til spillet, men jeg ønsker en oppdatering til spillet for å få oppdatert lagene + fjernet diverse feil i spillet.

OG, det er mye enklere å be noen ta med kortet som står i front av xboxen fremfor å be de kolbe ned xboxen og drasse den med seg gjennom skog og mark frem til bilen, så derfor lurte jeg på om det var mulig å gjøre det på den måten.

Lenke til kommentar

Jo, har koblet opp desire som nettverk, testet både med chess og telenor, men når jeg da surfer med pcen så tar det ca 10 minutter å laste inn vg.no, så med andre ord elendig dekning.

Men på en xbox uten harddisk, lagres da oppdateringene til spillet på minnekortet? Vil det ikke i så fall fungere å starte fifa på en annen xbox med minnekortet i og så få oppdateringen, eller vil ikke den være tilgjengelig på den andre xboxen igjen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...