Gå til innhold

Disken min ble borte! Hjeeelp! :D

Anbefalte innlegg

Jeg har virkelig latt meg lure til å bruke PQM, dessverre. Første og siste gang. Jeg skulle lage partisjoner som jeg kunne legge inn linux på, og dermed valgte jeg å bruke litt av den plassen jeg hadde til overs på den ene 45-gb disken min. Der valgte jeg at 3gb skulle gå til ext2, og 100mb til swap. Mens jeg formaterte i dos, hang pc-en seg på 25%, og disken ble usynlig etter reboot fra windows. I bios og partition magic finner jeg disken, men cfdisk / fdisk og lignende program vil ikke ha noe med disken å gjøre. Partition magic lar mer formatere disken, men når jeg trykker "ok" til formatering, får jeg: "Error #4 - Bad argument / parameter" Og jeg får ikke gjort noe som helst med denne disken lenger. Hva skal jeg gjøre? All hjelp mottas med takk. :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

å herregud, hvorfor gjøre det veldig vanskelig når man kan gjøre det veldig lett. hvis du skal legge inn Linux så tar du bare å gjør f. eks C: litt mindre sånn at du får f. eks 5 GB som er upartisjonert. så starter du Linux installasjonen å velger at den skal bruke plassen på den upartisjonerte disken din, da blir problemet løst med en gang. funker fett hver gang til meg. har ikke hatt et eneste problem jeg. hverken med partition magic eller noe annet program. det var bare den første gangen at jeg gjorde den samme tabben som dere, men det slutta jeg med når jeg fant ut at jeg kunne gjøre det på en lettere måte :D

Lykke til Gutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...