uranus Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 God formiddag! Jeg har lenge ment å overhale nettsiden Sviddgummi.no og vet selv at det er flere elementer som må forbedres og reprogrammeres. Men før jeg setter i gang, kunne jeg tenkt meg noen tilbakemeldinger og forslag fra dere. Det er veldig mange flinke designere her med et godt øye for design, og jeg vil veldig gjerne få tips for videre utvikling. Nettside: www.sviddgummi.no Jeg er klar over at det er noen feil i koden, og dette jobbes med. Problemet er da at som eneste utvikler for nettsiden, tar ting tid. Men jeg prøver å lage en prosjektplan nå slikt at jeg selv kan organisere "to-do" listen min. Håper på hjelp Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Pro: Siten laster raskt. Kontra: Navigeringen er dårlig. Når man klikker på site banneret eller hjem foretrekker jeg at man kommer til sviddgummi.no/ og ikke til sviddgummi.no/et eller noe annet. Se for øvrig post #10 i denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1306078 tråden. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Tusen takk for tilbakemeldinger Skal prøve å endre de nevnte punktene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå