abene Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Rolltop er defintivt en annerledes bærbar og gir ultraportabel en ny mening. Les mer Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det kan bli interessant, så artig ut Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Tenkte 1. april når jeg så den.. 1 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Sick!!!!!!!!! herlig!! dette er jo bare fremtiden! nesten som å se 50 år inn i fremtiden<333 Tyskland!<3 Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 kul sak. vet ikke om den blir spesielt mye lettere å drasse på enn en vanlig laptop, men fint å se nye ide'er 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Rart den ikke heter iRoll... jeg fikk litt eplefølelse av den der. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ikke helt, iProdukter er ikke bare konsept. Idags dato trur jeg vi kan se langt til den. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jippi. Mer uhåndterlig enn en vanlig laptop, like mye ledninger og elendig ergonomi i vente! Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Kult konsept men helt seriøst er pcen i tre deler ?! Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 HAHAHAHA!!! En MYK Sinclair ZX 81 :-D Herlig!!! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det bare meg som ikke ser problemer med at denne teknologien fint kunne vært i dagens samfunn? Det eneste problemet jeg kan se for meg er å ha en skjerm som klarer å rulles ut. Må være noe LCD aktig greier som er mulig å rulle sammen. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Som allerede nevnt i artikkelen så er det jo nettopp dét OLED er. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 OLED skjermer vil gi mulighet for mye slikt kult. Det er definitivt en tøff designidè - spesiellt fordi den både gir deg en maxi-størrelse "pad" i samme device som en mer tradisjonell laptop. Jeg tror nok dog at teknologien må litt videre før dette blir praktisk. OLED skjermer i god nok størrelse vil nok kanskje være hovedbegresingen, men også alle de interne komponentene må jo designes helt fra scratch for å få dette til, siden alt må deles opp i mange "celler" som kommuniserer mellom hverandre. Det er ikke bare å bruke et vanlig billig printkort med standardkomponenter akkurat. -Stigma Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Tipper denne kan eksistere innen 10år. Teknologien finnes allerede på på prototype stadiet. Det første som kommer med fleksible skjermer blir vel noe i mobiltelefon størrelse. Endret 29. mars 2011 av Svedge Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Greit nok at den KAN lages og bli en virkelighet - jeg kommer uansett til å stille meg ett vesentlig spørsmål før jeg eventuelt kjøper "noe sånt": Hvorfor? - Den tar ikke mindre plass enn en vanlig laptop, heller tvert imot. - Det må være utrolig irriterende å skrive på tastaturet, i hvert fall over tid. - Skjermen er nødt til å ha kortere levetid enn vanlige skjermer som er beskyttet bedre. - Umulig å bytte ut komponenter i ettertid, særlig disker etc. - Mangedoblet tidsforbruk for å pakke opp/pakke ned PCn. - Kabler i bærestroppen lukter reklamasjon etter kort tid. - Pris; vil tro denne ikke havner under vanlige ultrabærbare. Jeg er åpen for nytenking innen design, men jeg hadde satt mer pris på litt mer fokus om brukervennlighet/robusthet/fleksibilitet vedr. komponenter etc fremfor kun designet alene. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Hm. Så en youtube-video med denne maskinen for minst ett år siden, kanskje mer. Men, joda. Greit konsept. Skjermene finnes jo forsåvidt, så det er jo bare å gjøre det... Youtube-søk Endret 30. mars 2011 av serpentbane666 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 GENIALT AS HELL! :!: jeg er målløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå