KoKo_ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg får en smerte som kjennes ut som en slags avrivning (er nok ikke så ille i praksis) i muskelen i underarmen like under albuen på innsiden når jeg skal kaste en stein eller lignende. Det har vært slik i en god stund, og det gjør kun vondt når jeg gjør denne kastebevegelsen. Har prøvd å hvile armen uten å kaste noe i ukesvis, uten at det ser ut til å hjelpe. Noen tips/tanker om hva det er og hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Slutt å kast stein. Doh.... Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Takk. Noen som kan bidra med noe fornuftig? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Det var vel strengt tatt det mest fornuftige svaret du kan få, men hvis du vil prøve og rette opp skaden så anbefaler jeg deg å ta kontakt med Norsk Idrettsmedisinsk Institutt/NIMI i Oslo. Endret 29. mars 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Takk for et noe bedre svar Håpet med tråden er at noen har erfaringer med samme problem. Hvis ikke så får jeg eventuelt kontakte en fysio eller andre profesjonelle. Dette er første terskel. Lenke til kommentar
marianne-201 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det ser ut som du har problem som senebetennelse, eller slimpostebetennelse. Jeg vil anbefale Ortoklinikken i Bergen - Krambua " www.ortoklinikken.no" Jeg ble henvist av fastlegen min, og var skeptisk, men etter samtalen med legen, var jeg veldig glad at jeg viste hva jeg hadde, og hvilke behandlingsalternativer som passet for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå