erik54 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 hei. jeg leste ett sted at hvis du tar å formaterer t610, og når det har gått akkurat 13 sekunder, tar du ut batteriet. da skulle man få ca 500kb ekstra. fordi ALT på telefonen blir sletta. altså alle de forhonds insilte tingene som det ikke skulle gå ann å slette blir borte.. er det noen her som har prøvd det.? fikk t610 i dag.. er litt skeptisk til å gjøre det jeg. høres ikke helt sunt ut for mob'en.. Lenke til kommentar
XacatecaS Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Nå vet jeg egentlig ikke helt hvor operativsystem blir lagret, men det er sikkert i ROM, men det ville vært ganske kjedelig om OSet blir lagret i hovedminnet, og dette blir helt tømt, da har en ganske dyr brevvekt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 eg har gjort dette på min t300, fungerer utmerket. eg tok batteriet på 12,1-5 sekunder og målte tiden med vanlig analog klokke. og deretter ventet eg i et minutt før eg satte i batteriet igjen. oppstarten tok litt lengre tid denne gangen. husk at du må ta full resett, ikke bare instillingene. PS: klokken på pc'n kan vise 12,5 sekunder som mindre eller mer, ikke nøyaktig nok. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 min erfaring viser at os'et ikke blir berørt uansett. dersom du gjør det tidligere finner du bare ut at ikke alt er slettet, alt etter hvor tidlig du tok det. gjør du det senere ser du bare at en del ting er kommet tilbake igjen. grunnen til at det er akkurat 12.5 sekunder er fordi akkurat da er systemet ferdig med å fjerne alle tingene, og skal til å begynne å legge de inn igjen. logisk nok, stopper man systemet fra å legge ting tilbake igjen har man mer minne :wink: Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 driter du deg ut skikkelig med t610 kan man jo dra dit man kjøpte den og klage på at noe er galt så håper du på at de gir deg en ny en.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå