fiberkanin Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Jeg har 4 stk. av denne boken: Organisert kjøpekraft - forbrukersamvirkets historie i Norge. Fikk de gjennom jobben, og de er totalt ubrukt. Hvor kan jeg lettest og med mest fortjeneste få solgt disse? Nypris er ca. 500 spenn per bok... noen som veit hvor jeg kan få 250+ per bok? =P Endret 29. mars 2011 av fiberkanin Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hva med finn.no eller ibok.no Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er fire eksemplarer tilsalgs på www.antikvariat.net med priser mellom 250,- og 300,-. Skal du klare å selge bøkene må du ligge under dette i pris. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Hva med finn.no eller ibok.no Finn koster 25 per annonse, skal vurdere det om jeg ikke får napp andre steder. ibok.no har jeg allerede en annonse på, tusen takk. Det er fire eksemplarer tilsalgs på www.antikvariat.net med priser mellom 250,- og 300,-. Skal du klare å selge bøkene må du ligge under dette i pris. Hm... da holder jeg meg til 250 spenn, eller 800 for alle 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå