AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei, La oss si at du drar på fest, og treffer ei jente. Dere får god kontakt, og prater en del hele kvelden. Dagen etter får du melding av samme jenta, med noe sånt som "hvordan er formen?". Er dette som oftest helt uskyldig småprat, eller tror dere hun kan være interessert i noe mer? Dette har nemlig skjedd flere ganger med forskjellige jenter, men jeg har egentlig ikke lagt opp til noe mer i ettertid... Jeg tenker på en måte at hun sikkert ikke mener noe med det. Dette er da jenter jeg har truffet for første gang på disse festene, og har få felles bekjente med. Min alder er 20, og jentene har vært fra 20 til 22. Burde jeg følge opp kontakten, eller betyr dette mest sannsynlig ingenting? Postet av anonym: dd32f415d3a3cdc03cc686c02a5e9e45 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Følg opp kontakten, hvis de ikke er interesert, så hadde de ikke tatt kontakt. 7 Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 ...og hva er egentlig vanskelig med det her? Følg opp kontakten (evt ta kontakt selv), hvis du er interessert. Hvis ikke, så gir du faen. Ferdig butikk. 2 Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Klar du tar opp kontakten. Da utvider du ditt sosiale nettverk, og da blir det lettere å få en større positiv omtale av jentene. Jentas venninner vil i en ideell verden bli interessert i deg som person(hvordan du er etc), og kan derfor fort komme i kontakt med deg på en ny fest = mer jenter å velge mellom =) Teoretisk i en ideell verden da... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Klar du tar opp kontakten. Da utvider du ditt sosiale nettverk, og da blir det lettere å få en større positiv omtale av jentene. Jentas venninner vil i en ideell verden bli interessert i deg som person(hvordan du er etc), og kan derfor fort komme i kontakt med deg på en ny fest = mer jenter å velge mellom =) Teoretisk i en ideell verden da... Ja funker faktisk sånn bare du ikke høvler over dem og stikker Du vet jo aldri om du plutselig får en venninne og det gir det adgang til milliarder av kvinfolk(nesten). Synd du har høy risiko (91,3%) for å høvle over en eventuell venninne og bli stuck Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Ja, jeg er jo faktisk såpass heldig at jeg har et par venninner jeg bruker å feste sammen med som har masse venninner. Har ikke blitt noe forhold ut av dette. Noe høvling, dog... Fikk uansett en ny melding av samme jenta her forleden. Spurte om hun skulle ut i helgen. Hun skulle visst ikke det. Postet av anonym: dd32f415d3a3cdc03cc686c02a5e9e45 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ei dame tar aldri kontakt på den måten der uten at det er en viss gnist i det. Damer er ganske spesielle på den her, dei fleste damer blir sjekka opp ganske ofte, med mindre dei ser helt j*vlige ut, kunsten er og klare og snu intressen viss du klarer ditta føler dama at det er noe spesielt og tar kontakt, keep it going Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå