Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei,

La oss si at du drar på fest, og treffer ei jente. Dere får god kontakt, og prater en del hele kvelden.

Dagen etter får du melding av samme jenta, med noe sånt som "hvordan er formen?". Er dette som oftest helt uskyldig småprat, eller tror dere hun kan være interessert i noe mer?

Dette har nemlig skjedd flere ganger med forskjellige jenter, men jeg har egentlig ikke lagt opp til noe mer i ettertid... Jeg tenker på en måte at hun sikkert ikke mener noe med det.

Dette er da jenter jeg har truffet for første gang på disse festene, og har få felles bekjente med.

Min alder er 20, og jentene har vært fra 20 til 22.

Burde jeg følge opp kontakten, eller betyr dette mest sannsynlig ingenting?

Postet av anonym: dd32f415d3a3cdc03cc686c02a5e9e45

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klar du tar opp kontakten. Da utvider du ditt sosiale nettverk, og da blir det lettere å få en større positiv omtale av jentene. Jentas venninner vil i en ideell verden bli interessert i deg som person(hvordan du er etc), og kan derfor fort komme i kontakt med deg på en ny fest = mer jenter å velge mellom =)

Teoretisk i en ideell verden da...

Lenke til kommentar

Klar du tar opp kontakten. Da utvider du ditt sosiale nettverk, og da blir det lettere å få en større positiv omtale av jentene. Jentas venninner vil i en ideell verden bli interessert i deg som person(hvordan du er etc), og kan derfor fort komme i kontakt med deg på en ny fest = mer jenter å velge mellom =)

Teoretisk i en ideell verden da...

Ja funker faktisk sånn bare du ikke høvler over dem og stikker :D

Du vet jo aldri om du plutselig får en venninne og det gir det adgang til milliarder av kvinfolk(nesten).

Synd du har høy risiko (91,3%) for å høvle over en eventuell venninne og bli stuck :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg er jo faktisk såpass heldig at jeg har et par venninner jeg bruker å feste sammen med som har masse venninner. Har ikke blitt noe forhold ut av dette. Noe høvling, dog... :p

Fikk uansett en ny melding av samme jenta her forleden. Spurte om hun skulle ut i helgen. Hun skulle visst ikke det.

Postet av anonym: dd32f415d3a3cdc03cc686c02a5e9e45

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...