AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Heisann. Dette høres sikkert rart ut, men skal prøve å forklare: For ei drøy uke siden så fikk jeg ei tekstmelding på mobilen (SMS). Det sto "Hei, hva gjør du?" Jeg spurte vem det var og fikk som svar att det var ei jente som het *****. Så spurte jeg hvor hun fikk numret mitt fra, det hade hun fått fra ei anna jente som jeg kjenner. Hun jeg kjenner bor noen mil unna meg så vi treffer ikke hverandre så ofte, men det har vel ingen betydelse her. Denne jenta som heter ***** holdt på en stund på SMS og spurte hva jeg gjør osv. For noen dager siden sendte hun meg et bilde på seg selv, som jeg syntes var pent. Så spurte hun igår om jeg kunne sende et bilde på meg selv og det gjorde jeg. Hun syntes jeg var fin. Like etterpå spurte hun meg om jeg ville komme på besøk til henne. Hun bor ca 15 mil unna meg, vi har aldri møtt hverandre før. Ingen mer kontakt enn ca. 50-60 SMS. Hva tror dere at hun er ute etter, egentlig? En venn? Kjæreste? Eller bare sex? Er det smart å besøke ei jente som jeg aldri har møtt før? Hun er ei jente på 16 år og jeg er en gutt på 18 år. Svar mottas med takk Postet av anonym: b84f0e9b963e7d8b2b7da138b7a468db 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Hun er 16 år altså ... venn,kjæreste eller sex.. Uansett motiv, ta med kondom. Endret 28. mars 2011 av Greddi 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 Hun vil at du skal daske henne i............. Nei, alvorlig talt. Må slutte å svare på denne måten. Folk blir jo så dritt lei. Er enig med han over her jeg. 17 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ville ikke ha gjort noen ting. Eller ville blitt bedre kjent med henne over tlf/sms, men ville aldri ha dratt så langt til en man aldri har møtt før eller ikke kjenner så godt. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg ville vært skeptisk. Kan hende hun bare kødder med deg. Lenke til kommentar
ScienceSucker Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Bare ikke har forhåpninger. Det er det som tar liv av deg i lengden. 3 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Du bør uten tvil prate mer med henne. Er ikke Facebook et alternativ? Der har hun gjerne flere bilder av seg selv osv. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Du kan jo evt. foreslå at hun kommer og besøker deg istedenfor. Hun drar ikke 15 mil bare for å kødde med deg.. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg ville ihvertfall sjekket at nr stemmer til personens navn. Høres litt ut som om noen kødder med deg. Jeg ville også ring og snakket med henne på tale-anrop og ikke bare sms. Så kan du foreslå at hun skal dra til deg, og ikke omvendt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hun er kåt og gal. La det ligge. Lenke til kommentar
ScienceSucker Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jenter gjør merkverdige ting når de er kuksultne. Verre enn mannfolk til tider vil jeg påstå. 3 Lenke til kommentar
Dopamine Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Skriker ikke akkurat sosiale antenner, jeg hadde holdt meg unna Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Kanskje du har fått deg din første stalker? I så fall, gratulerer. Foreslå at hun enten kommer til deg, eller at dere treffes på en cafe midtveis (eller noe i den duren). Men det viktigste er å finne ut om hun er virkelig. Snakka med jenta hun fikk nummeret av om henne? Lenke til kommentar
hursay Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 sikkert en 50 år gammel mann! vær forsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå