Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tror dere jenta vil?

Anbefalte innlegg

Heisann. Dette høres sikkert rart ut, men skal prøve å forklare:

For ei drøy uke siden så fikk jeg ei tekstmelding på mobilen (SMS). Det sto "Hei, hva gjør du?"

Jeg spurte vem det var og fikk som svar att det var ei jente som het *****. Så spurte jeg hvor hun fikk numret mitt fra, det hade hun fått fra ei anna jente som jeg kjenner. Hun jeg kjenner bor noen mil unna meg så vi treffer ikke hverandre så ofte, men det har vel ingen betydelse her.

Denne jenta som heter ***** holdt på en stund på SMS og spurte hva jeg gjør osv. For noen dager siden sendte hun meg et bilde på seg selv, som jeg syntes var pent. Så spurte hun igår om jeg kunne sende et bilde på meg selv og det gjorde jeg. Hun syntes jeg var fin. Like etterpå spurte hun meg om jeg ville komme på besøk til henne. Hun bor ca 15 mil unna meg, vi har aldri møtt hverandre før. Ingen mer kontakt enn ca. 50-60 SMS. :roll:

Hva tror dere at hun er ute etter, egentlig? En venn? Kjæreste? Eller bare sex?

Er det smart å besøke ei jente som jeg aldri har møtt før? :ermm:

Hun er ei jente på 16 år og jeg er en gutt på 18 år.

Svar mottas med takk :)

Postet av anonym: b84f0e9b963e7d8b2b7da138b7a468db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ihvertfall sjekket at nr stemmer til personens navn. Høres litt ut som om noen kødder med deg.

Jeg ville også ring og snakket med henne på tale-anrop og ikke bare sms. Så kan du foreslå at hun skal dra til deg, og ikke omvendt.

Lenke til kommentar

Kanskje du har fått deg din første stalker? I så fall, gratulerer. Foreslå at hun enten kommer til deg, eller at dere treffes på en cafe midtveis (eller noe i den duren). Men det viktigste er å finne ut om hun er virkelig. Snakka med jenta hun fikk nummeret av om henne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...