nighthawkf Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Heisann trenger litt hjelp her, leiter etter turkisk blå elle lyseblå WinWin chino bukser, som ligner på jeans men er chinos, leter også etter lilla chino bukser, de minner litt om jeans men er chino bukser. Noen som vett om noen nettsteder jeg kan finne disse? var innom urban her om dagen men de hadde ikke den modellen inne på butikken bare noen andre chino bukser som var ganske lyse i fargen. jeg leiter etter bukser med kraftige blå/lilla farge evenuellt andre farger går! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Er det nødt til å være WinWin-bukser? Du har jo et mye større utvalg om du også kan vurdere TGD, NN.07 og Morris. ASOS har/hadde også en del billige bukser i sterke farger. Bor du ved Sandvika Storsenter er det også en butikk der som har et godt utvalg av billige chinos, uten at jeg husker hverken navnet på butikken eller merket på buksene. Endret 29. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Prøv utro, men husk at winwin har ganske dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Mulig de er av dårlig kvalitet og er veldig fjortiz, men jeg så en på skolen som hadde de på seg, og fitten var ikke så aller verst, altså. Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Har en oliven WinWin chinos selv, som jeg fikk av broren min. Den har faktisk ganske ok passform, men kvaliteten er jo ikke all verden nei... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Passformen er ikke så ille, jeg har en jeg kjøpte for 200 kroner på nattåpent. Kunne for min del gjerne vært litt mindre baggy , men helt ok. Regner med at kvaliteten ikke er noe særlig. Har du sjekket Carlings? Endret 29. mars 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Er ganske fornøyd med WinWin Chioene mine, men kvaliteten er laber ja Dere har ikke noen andre chinos å anbefale som ikke er altfor dyre? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 De har faktisk kommet med noen ganske pene på JC av alle steder. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 30. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Kjøpte en beige og en navy fra JC før jul til 399,- eller noe per bukse. Passformen er ikke til å klage på, selv om jeg personlig kunne hatt den slimmere helt nederst, og alt av sømmer og knapper er intakt. Mye bedre enn de fra Carlings, samt ingen logoer og diverse. Endret 30. mars 2011 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2011 Får ta meg en tur på JC og se. Hadde vært greit med et par billige chinos til sommeren/festival osv. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Slettet by Rankiz Endret 30. mars 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2011 Jaha? og det har noe med WinWin chinoser og gjøre fordi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå