deaktivert443556 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 I et av mine mindre stolte øyeblikk klarte jeg å klone til feil HDD, så da forsvant hele jævla Windows. Er det mulig å kjøre en recovery som gjenoppretter disken slik som den var? Jeg kjørte en skanning med Recover My Files, men jeg unnlot å betale for fullversjonen for det så ut som om den kun hentet tilbake enkeltfiler. Det jeg ønsker er altså på en måte å hoppe tilbake i tid... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er ikke mulig. En stor del av de gamle filene er nok overskrevet, og da er de borte for godt. Det eneste du kan finne med recovery program er filer (eller deler av filer) som ikke ble overskrevet. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Mmm, det var vel noe slikt jeg tenkte meg, ja. Siden kun ca 25 % av disken var benyttet og ca like mye ble skrevet til den, så jeg hadde et svakt håp om at de nye dataene ble pent plassert "på siden" av de gamle. Det var en longshot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå