HesteHoven Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 så får jeg vondt i venstre testikkel .. Jeg merker at den blir hard og spiss. Smerten legger seg først bak ballene, noe jeg har fortstått er normalt og skjer med alle etter noen ganger. Men så kommer den. Hvis jeg trosser disse smertene kommer en stikkende smerte til venstre for den venstre ballen. Når den kommer vet jeg at jeg bare må gi opp og vente en dag eller noe. Den er der ikke mer enn rundt 3 minutt. Området det er vondt i er ømt og vondt hvis jeg tar på. Jeg må helst unngå å bevege meg også. Jeg ligger der egentlig bare med ett godt tak om ballene og venter til det er over. Anyone? 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Høres mest ut som om den er "mørbanka"... Men jeg er jo ikke lege... 1 Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Høres mest ut som om den er "mørbanka"... Men jeg er jo ikke lege... Men er da merkelig at det skulle komme så plutselig. I "the good old days" kunne jeg godt ta en 6-8 ganger på en dag og bare være litt øm og klar igjen dagen etter. Nå maxer jeg en 3 på dagen og en på kvelden. Ikke at det skjer så ofte at det gjør noe, men. Var uoffesielt med på "fap free march" her på forumet og jeg brøt etter 21 dager. Jeg var syk og alene og gjorde det vel 8 ganger før jeg kjente det. Ble selvfølgelig nervøs og sluttet med en gang. Prøvde igjen to dager etter og det gikk ellers ganske bra. Vanligvis går det 3-9 dager mellom hver gang. Da jeg hadde dame toppet vi 11 ganger på ett døgn på en hyttetur og vi var snødd inne. Vil gjerne kunne oppleve det igjen en gang uten at jeg må trekke meg på runde 3. Har ikke tenkt å gå til legen.. sånn med en gang i alle fall.. Må vel forresten også få med at jeg opererte i bi testikkelen på venstre side for 6 år siden. Det var en cyste, eller blogforgiftning eller noe sånt. Gikk også på tabletter for ett halvt år siden for en mild infeksjon. 1 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Kanskje løken rett og slett har sett bedre dager? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå